Fanilor nu le-a venit să creadă când au citit asta. Culiță Sterp se alătură unei liste lungi de influnceri români care promovează un brand controversat de alimente de slăbire. Despre ce este vorba, de fapt, și ce postare a fostului Faimos de la Survivor România a atras atenția urmăritorilor de pe rețelele de socializare.
Culiță Sterp nu mai are nevoie de niciun fel de prezentare. Este unul dintre cei mai apreciați și iubiți cântăreți de muzică de petrecere din România, iar de când a participat la emisiunea Survivor România, după fratele său Iancu, artistul a câștigat și mai multă notorietate, fiind unul dintre favoriții publicului de la echipa Faimoșilor.
Deși câștigă bani frumoși din muzică și a primit o sumă impresionantă în urma participării sale la cel mai dur reality-show care s-a filmat în Republica Dominicană, recent, Culiță Sterp a atras atenția internauților după ce a făcut reclamă la un ceai renumit pentru slăbit, brand care a stârnit vâlvă în România, în ultimele luni de zile.
Se pare că Faimosul Culiță Sterp s-a alăturat vedetelor și influencerilor autohtoni care promovează vestitul ceai de slăbit: Anda Adam, Andreea Mantea, Andreea Marin, Dan Capatos, Andreea Berecleanu, Anna Lesko, Gina Pistol, Ilinca Vandici, Ramona Olaru.
„Sursa mea de energie! Ceaiurile @veroslim_romania sunt numărul 1 și pot să spun asta după experiența din ultimile luni. Am făcut o pauză când am plecat la Survivor și am resimțit efectele. Acum face parte din stilul meu de viață și îmi place că au lărgit gama cu încă două arome. Pe lângă cele cu gust de ananas și mango, încercați ceaiurile cu papaya și fructul pasiunii. Au aceeași eficiență, dar diferă gustul.
Vă ajută să slăbiți, reglează funcțiile ficatului și ale bilei, elimină retenția de apă din organism și efectul de picioare umflate și vă dă un boost de energie ✴️ Dacă doriți să vi le cumpărați și voi, puteți face comandă direct de pe www.veroslim.ro ? Hai să aveți o zi frumoasă și plină de energie??”, sună textul pe care Culiță Sterp l-a scris în dreptul fotografiei în care promovează ceaiul pentru slăbire.
Conform celor de la Pagina de Media, Adelina Pestrițu, considerată cel mai bun influncer român în anul 2019, este singura vedetă care respectă întocmai parteneriatele plătite din mediul online și este singura care anunță public, de fiecare dată, atunci când promovează un anumit brand și face reclamă unor diverse produse.
„Ar trebui să ne marcăm postările, pentru că trebuie să fim transparenţi cu cei care ne urmăresc. Aşa cum între influencer şi clientul de publicitate este un contract care stabileşte înţelegerea, tot aşa asumarea publicităţii este normală între influencer şi cei care îl urmăresc pe respectivul influencer.
Şi la TV sunt reclame şi sunt marcate clar, ca să ştie publicul că este vorba de publicitate. Cred că este mult mai în regulă să fii fair faţă de cei care te urmăresc, să ştie că este vorba de o colaborare. Este vorba de transparenţă aici. Plus că, cred eu, cei care te urmăresc te vor aprecia şi mai mult atunci când eşti sincer faţă de ei.
La fiecare parteneriat, eu bifez această opţiune – Paid partnership. Este o condţie pe care noi o impunem. La final, mai foslosesc hashtagul Ad. Eu aşa m-am obişnuit.”, a declarat Adelina Pestrițu, în exclusivitate pentru cei de la paginademedia.ro.