Controversata reclamă a lui Fuego pentru Pepsi. De ce s-a revoltat publicul din România pe Facebook

Controversata reclamă a lui Fuego pentru Pepsi. De ce s-a revoltat publicul din România pe Facebook
Fuego, auto-ironic în campania Pepsi

În perioada Sărbătorilor de iarnă majoritatea companiilor mari își fac reclamă la produsele de sezon. În cazul de față vorbim de noua campanie de iarnă a gigantului Pepsi. Numai că ineditul acestei noi campanii, în România, a stârnit reacții pe rețelele de socializare, la apariția lui Fuego într-unul din aceste clipuri. Unele ironice, altele răutăcioasse, cert este că publicul țintă al campaniei nu prea a fost încântat de cele văzute.

Fuego, auto-ironic în campania Pepsi

Numele de Fuego nu mai are nevoie de nicio prezentare. Publicul îl știe și îi cunoaște muzica. Numai că, de data asta l-au putut vedea pe Fuego într-o ipostază mai puțin obișnuită, cel puțin pentru artist. Gigantul Pepsi a lansat o nouă campanie de iarnă a celebrei băuturi carbo-gazoase. Campania la avut ca protagonist chiar pe celebrul artist, Fuego.

Clipul este cu un pic de auto-ironie, și filmată simplu, în baie, în fața unei oglinzi. Astfel că, îl vedem pe Fuego încercând să vorbească despre perioada în care ne aflăm. Dar și despre ceea ce anul acesta nu prea putem să facem, ca în alți ani. Partea negativă a acestui clip a început în momentul în care internauții, pe rețelele de socializare, au vizionat clpul mai sus amintit.

Reacții ironice la adresa artistului

Ceea ce s-a dorit o campanie inedită și cu un personaj deja arhi-cunoscut, s-a transformat imediat într-un val de ironii, mai ales la adresa artistului. Dacă privim din punct de vedere al marketing-ului, putem spune că videoclipul cu Fuego a devenit un adevărat fiasco, asta dacă ne luăm după comentariile de pe rețelele de socializare. Fie că vorbim de Facebook, fie că vorbim de tweeter, reacțiile au fost virulente, ironice, și multe dintre ele cu adresă directă către protagonistul clipului.

În cazul acestei noi reclame, controversa a plecat  de la comentariile și postările făcute de Maurice Munteanu, pe contul său de Facebook. Celebrul fashion-editor a postat clipul video cu Fuego, iar comentariile au început să curgă. (vezi galeria)

De altfel controversele de genul acesta au avut loc și în trecut. Același Fuego, într-o altă reclamă la Pepsi, s-a gândit să bea dintr-un pahar de șampanie. Momentul a devenit viral, și, ca și acum, mulți internauți au luat în bășcălie momentul filmat de Fuego. Și atunci, ca și acum, comentariile ironice au invadat rețelele de socializare, făcând glume pe seama artistului.

Dacă în anii trecuți, Fuego era nelipsit de la emisiunile, sau concertele de Crăciun, anul acesta lucrurile stau cu totul altfel. Pandemia a generat restricții dure, mai ales în ceea ce privesc adunările de orice fel. Fie că vorbim de concerte, sau alte evenimente culturale, sau nu, toate au fost ori interzise, ori limitate la un număr mic de persoane. Astfel se face că, anul acesta, fanii nu vor avea parte de concertele de colinde marca Fuego. Poate doar de reclame la Pepsi, ca cea despre care tocmai am relatat.