O companie aeriană se confruntă cu un colaps după 74 de ani de activitate. Toți cei ce preferau să cumpere bilete de la această companie ar trebui să știe ce o să se întâmple cu afacerea ce a fost profitabilă în trecut.
Vești proaste pentru o cunoscută companie aeriană! Toți cei ce preferau să zboare cu aeronavele deținute de transportatorul aerian s-au confruntat cu mai multe probleme în ultima vreme, ținând cont că s-a anunțat că biletele nu o să mai fie fost puse în vânzare, ceea ce duce cu gândul la colapsul afacerii.
Este vorba despre transportatorul aerian italian Alitalia. Reprezentanții companiei au anunțat că biletele nu o să mai fie emise, așa că această companie o să dispară de pe piață într-un timp scurt, potrivit CNN. Toți cei ce preferau aceste aeronave au fost șocați să afle veștile noi.
În luna octombrie, compania o să fie înlocuită cu ITA, o afacere mai mică, cu un logo total diferit. Din păcate, transportatorul aerian a trecut prin multe probleme în ultimele decenii, aflându-se în pragul colapsului. Cu acestea fiind spuse, autoritățile au luat decizii drastice.
Au fost încheiate alianțe cu investitori și alți transportatori globali. De asemenea, Giovanni Orsina, directorul Școlii de Guvern la Universitatea LUISS din Roma, a transmis că această companie a fost salvată de multe ori, deși alegerile nu au fost bune, prelungindu-se, de fapt, agonia.
„De fiecare dată a reușit să fie salvată, deși singurul rezultat a fost prelungirea agoniei sale.”, a transmis Giovanni Orsina.
Transportatorul aerian a avut 74 de ani de activitate, dar problemele prin care a trecut au fost unele dure, de aici și decizia de a fi înlocuită în acest an de o companie mult mai mică. Alitalia era cunoscută de către italieni drept ‘freccia alata’, adică ‘săgeata înaripată’.
De asemenea, compania a avut parte și de foarte mult succes în trecut. Încă din 1964, Alitalia a fost transportatorul aerian oficial al Papei, de aici și șocul tuturor cu privire la colapsul prin care trece această companie în ultimele decenii.
În 2019, înainte ca pandemia să lovească, compania aeriană transporta 21,3 milioane de pasageri către 81 de destinații diferite, cu 3.600 de zboruri în fiecare săptămână. Totuși, criza generată de virusul nemilos a pus bețe în roate companiilor din toată lumea, mulți fiind nevoiți să se gândească la schimbări.