Cele mai sățioase alimente pe care poți să le consumi. Nu o să-ți mai fie foame

Cele mai sățioase alimente pe care poți să le consumi. Nu o să-ți mai fie foame
Alimentele sățioase pe care să le mănânci atunci când te lovește pofta de mâncare

Alimentele bogate în apă și fibre, cum ar fi fructele și legumele, sunt așa-numitele alimente cu volum mare. Acestea adaugă volum la mesele dumneavoastră și vă ajută să vă umpleți stomacul. Pe românește, genul acesta de alimente sunt sățioase și ne pot îndestula un mic-dejun sau un prânz. Sunt destul alimente de acest gen, așa că, în cele ce urmează vă propunem doar câteva dintre ele.

Alimentele pe care să le mănânci atunci când te lovește pofta de mâncare

Mulți oameni simt nevoia să mănânce alimente nesănătoase, mai ales atunci când sunt la dietă. De fapt, se crede că aproximativ 50% dintre oameni se confruntă în mod regulat cu pofte alimentare, ceea ce poate deraia încercările lor de a mânca sănătos. Cu toate acestea, unele alimente sănătoase sunt extrem de bune, dar și sățioase în același timp.

Citește și: Top 5 alimente care trebuie consumate zilnic. Sănătatea ta depinde de asta

Fructele proaspete pot fi sățioase, mai ales când ți-e foame

Fructele sunt în mod natural foarte dulci și reprezintă o alegere excelentă atunci când aveți o poftă de zahăr. Pe lângă faptul că au un gust minunat, fructele sunt o gustare extrem de hrănitoare.

Oferă fibre prebiotice, antioxidanți și compuși vegetali benefici, toate acestea în foarte puține calorii. Pentru ca fructele să fie mai mult ca un răsfăț, încercați să le înmuiați în puțină ciocolată neagră sau să faceți un bol cu fructe amestecate.

Iaurt grecesc, îndestulător pentru un mic-dejun

Iaurtul grecesc are un gust cremos și indulgent, dar este și foarte sănătos. Are un conținut mai mare de proteine și mai puțin zahăr decât iaurtul obișnuit și este o sursă bună de calciu, vitamine B și bacterii benefice.

Această combinație de nutrienți îl face un aliment excelent pentru sănătatea digestivă. Mai mult, acoperirea iaurtului grecesc cu fructe poate oferi beneficii suplimentare pentru sănătate și nutrienți.

Supa, ceaiul și apa pot fi sățioase

Dacă vreți o supă, vă recomandăm supa Miso. Aceasta poate fi, de asemenea, o alegere excelentă pentru a face față poftelor de sărat. Pasta Miso, ingredientul său principal, se obține prin fermentarea boabelor de soia cu sare, boabe și un tip de ciupercă numită koji.

Această supă japoneză nu este doar gustoasă și săracă în calorii, ci și o sursă bună de fibre, proteine, compuși vegetali benefici și destul de multe vitamine și minerale. Același lucru, apropos de îndestulare, este valabil și pentru apă, dar și pentru ceaiurile naturale din plante.

Citește și: Alimente sănătoase care devin periculoase. Atenție mare! Așa se consumă corect, de fapt

Hummus cu legume, poate suplini mesele copioase

Dacă ți-e foame și ai poftă de o gustare savuroasă, încearcă legumele înmuiate în humus. Hummusul este preparat cu năut, usturoi și ulei de măsline, toate acestea fiind alimente de bază ale dietei mediteraneene foarte sănătoase. Consumul acestei gustări cu legume vă poate crește aportul de legume și poate adăuga nutrienți valoroși în dieta dumneavoastră.

Concluzia

Poftele alimentare pot fi dificil de rezolvat. Din fericire, opțiunile de gustări sănătoase vă pot satisface poftele și pot servi ca adaosuri nutritive la dieta dumneavoastră. Dacă puteți, încercați să planificați din timp și să aveți la îndemână gustări sănătoase pentru a vă împiedica să ajungeți la junk food.