Google a premiat cele mai bune campanii și reclame românești de pe YouTube. Retailerul Lidl a ieșit învingător la două categorii, la fel ca și Fashion Days. În total, concursul a avut cinci categorii. Competiția Video for Retailer a avut loc online, la finalul anului 2021.
Companiile și publicitarii au trimis spoturile și campaniile video pe site-ul concursului, iar acum s-au aflat câștigătorii.
Cel mai bun canal de YouTube a fost desemnat Lidl România. S-a apreciat organizarea, potențialul de a atrage vizualizări și abonați. În plus, este „un hub de conținut din sfera divertismentului și educației”.
La cel mai bun video din categoria retail, câștigătorul a fost Fashion Days cu Black Frida 2021 #iubește-te.
„Spotul spune povestea respectând îndrumările Google pentru reclame video. Echipele Google au dezvoltat un set de recomandări pentru campanii video, analizând sute de campanii video şi motivele pentru care ele au avut sau nu succes, adaptat pentru industria de retail”.
Cea mai bună campanie de branding a fost câștigată de Lidl cu Manifesto.
Organizatorii spun că este important să ajungi la publicul potrivit prin formatele și soluțiile adecvate de măsurare. Studiile de brand sunt o componentă esențială.
La cea mai bună campanie de conversii a câștigat Total beauty – Promoţii de Toamnă 2021.
Compania a generat engagement și a atras atenția. Vânzările sunt conversii dovedite prin cifre, spun organizatorii, scrie paginademedia.
La Retails Ads Leaderboard s-a urmărit premiere celei mai creative reclame pe care utilizatorii au ales să o urmărească și distribuie în 2021. La această categorie intră cele mai populare reclame care au devenit virale.
Spoturile au fost selectate în funcție de vizualizări organiza, rata de vizualizare sau rata de interacțiune.
Au câștigat următorii: Fashion Days – Totul despre bun gust. Și Responsabilitate, Mega Image Romania – Mega regatul ofertelor. Episodul 1 – Întâlnirea, Carrefour Romania – ACT FOR GOOD | Carrefour App.