Ceaiul care îmbunătățește memoria. Rețeta Lidiei Fecioru

Ceaiul care îmbunătățește memoria. Rețeta Lidiei Fecioru

Bananele sunt preferate de toată lumea. Sunt extrem de hrănitoare, au gust plăcut și de cele mai multe ori servesc ca ingredient pentru nenumărate rețete. Pentru cei care nu știu, bananele pot fi folosite pentru a prepara un ceai relaxant, care ne îmbunătățește memoria. Lidia Fecioru recomandă ceaiul de banană, specificând că aduce importante beneficii pentru sănătate. Iată de ce ai nevoie pentru a-l prepara rapid și simplu!

Lidia Fecioru, celebru bioenergoterapeut din România, recomandă tuturor să introducă în alimentație ceaiul de banane. Ea a explicat pas cu pas cum se prepară și de ce este bine să îl bem. Banana are magneziu, calciu şi fosfor, care ne ajută enorm să avem un somn mai bun. În plus, se spune că reglează hormonii pentru femeile sau bărbaţii care nu pot avea copii. Deci merită încercat, măcar o dată.
De ce ingrediente ai nevoie!

  • un litru de apă
  • două banane tăiate rondele cu coajă cu tot
  • două beţişoare de scorţişoară

Mod de preparare ceai de banane

Prima dată se pune apa la fiert cu bețișoarele de scorțișoară. Lidia Fecioru recomandă scorţişoara sub formă de beţişoare, pentru că este naturală, nu este măcinată şi nu are niciun adaos în ea. În momentul în care apa începe să fiarbă se adaugă cele două banane. Se pot folosi și bananele răscoapte, care sunt mai negricioase. Atenție, însă! Bananele se decojesc înainte.

Bananele se țin în apă până când dă apa într-un clocot. După care se amestecă, pentru că acestea se vor dizvolva și se vor face ca un fel de supă. Apoi este numai bun de băut!

Beneficiile nebănuite ale bananei

Banana este fructul pe care îl consumăm drept gustare sau într-un shake, dimineaţa, la micul dejun, indiferent de vârstă. Deşi ne poate aduce şi kilograme în plus, beneficiile ei nu pot fi trecute cu vederea.

Aceste fructe conţin pectină, o fibră solubilă care ajută la normalizarea tranzitului. Sunt o sursă de fructooligozaharide, un compus prebiotic care hrăneşte bacteriile bune din colon. Aceste bacterii benefice produc vitamine şi enzime digestive care îmbunătăţesc capacitatea noastră de a absorbi nutrient. Bananele sunt o sursă foarte bună de vitamine, B6 şi C.

Acestea mai conţin minerale şi vitamine importante precum (fier, magneziu, calciu, fosfor, vitamina A, E, acid folic şi caroten).
Un mineral pe care îl găsim în banane este manganul este un mineral care participă la funcţiile metabolice şi la sănătatea oaselor.

Bananele oferă o cantitate mare de fibre care dau senzaţia de saţietate şi ajută la optimizarea tranzitului intestinal.