Sunt mulți români care aleg să își facă cumpărăturile de la Lidl. Dacă și tu te numeri printre ei, probabil ai putut observa că toate magazinele gigantului german sunt aranjate la fel, o strategie gândită de cei mai buni designeri de interior din Germania. Iată de ce!
Dacă nu ai observat asta până acum, trebuie să afli că sistemul de aranjare interioară în magazine este identic. Aparent, scopurile principale sunt fluiditatea și scoaterea în evidență a principalelor categorii de produse. Una dintre cele mai bune strategii de marketing a lanțului de magazine Lidl este culoarul de pe mijlocul fiecărei unități.
Dacă nu ți-ai dat seama deja, pe acest culoar există mereu tot felul de produse ce le provoacă clienților dorința de a explora și de a reveni în acel magazin. O altă strategie importantă este și amplasarea unei brutării în interiorul magazinelor, chiar în zona de acces a clienților.
Alt factor ce contribuie la succesul lanțului de magazine este scoaterea la vânzare a unor produse similare cu cele ale unor branduri mari, dar la prețuri mult mai reduse, iar la ambalarea acestor produse, Lidl folosește un design și culori asemănătoare.
În magazinele Lidl, clienții au la dispoziție coșuri de plastic mai adânci, cu roți și mânere extensibile. Nefiind nevoie să le ridice de jos, clienții nici nu își dau seama de cantitatea pusă în ele. Și așa se face că, deși de multe ori intri să cumperi doar câteva produse, ajungi acasă cu coșul plin.
S-a anunțat că, începând cu data de 10 august 2022, tichetele sociale din Programul „Sprijin pentru România” vor fi acceptate ca metodă de plată în toate magazinele Lidl din ţară.
„Momentan, se va putea face plata doar cu tichetele sociale emise de Sodexo şi UP România”, a informat Lidl.
Din precizarea retailerului reiese că nu sunt acceptate şi cardurile emise de Edenred.
„Cu ajutorul acestor carduri se pot achiziţiona doar produse alimentare, produsele din celelalte categorii disponibile în magazinele Lidl România se vor plăti separat, prin orice altă metodă de plată acceptată de retailer”, a adăugat retailerul.
De menționat este că voucherele în valoare de 250 de lei se încarcă o dată la două luni, până la finalul acestui an, iar aceste sume sunt valabile 12 luni de la data încărcării lor. Prin urmare, dacă tranşa IV este încărcată în decembrie 2022, ea se poate utiliza până în decembrie 2023.