Produsele din Kaufland, Lidl și Mega Image care se scumpesc din nou. Clienții vor fi dezamăgiți

Produsele din Kaufland, Lidl și Mega Image care se scumpesc din nou. Clienții vor fi dezamăgiți
Produse din supermarket-uri care se scumpesc din nou.

Surprize pentru clienții români! Produsele din supermarket-uri iubite de toată lumea se scumpesc din nou. Oamenii au parte de încă un șoc financiar, iar unii dintre ei abia mai pot face față cheltuielilor zilnice. Clienții vor fi din nou dezamăgiți de lista de cumpărături care devine din ce în ce mai restrictivă în multe familii. Care sunt lucrurile pentru curățenie care se găsesc de acum la raft cu un preț mai mare? Toată lumea se gândește deja cum să le înlocuiască din treburile zilnice.

Noi scumpiri: produsele din Kaufland, Lidl și Mega Image care costă mai mult

Românii abia mai duc pasul cu scumpirile din ultima perioadă, iar cei mai mulți caută metode eficiente prin care să economisească pe cât de mult posibil. Unilever și-a majorat prețurile cu 11,2% în ultimele luni și așteaptă să facă acest lucru din nou în viitorul apropiat. Perspectivele pentru economia globală și inflația sunt „incerte și volatile”.

Creșterea prețurilor în aprilie-iunie a ajutat grupul anglo-olandez de bunuri de consum să raporteze o creștere a vânzărilor de 8.1% în prima jumătate a anului curent, timp în care majorările de preț au compensat scăderea volumelor de bunuri vândute, arată The Guardian.

Anunțul Unilever

Produsele de îngrijire la domiciliu au fost cele care s-au găsit chiar mai scumpe la rafturile magazinelor renumite. Mai exact, este vorba despre Persil și Domestos. De asemenea, cantitatea de alimente vândute a scăzut cu 1%.

Unilever anunțat în luna februarie că va elimina aproximativ 1.500 de locuri de muncă din managemant și își va restructura afacerea pentru a se concentra pe cinci domenii principale de produse.

Producătorul Dove și Magnum se concentrează pe cosmetice, îngrijire personală, îngrijire la domiciliu, nutriție și înghețată. Unilever este al doilea mare jucător din industria alimentară pe piața mondială, după Nestle. Compania este prezentă din anul 1995 și pe piața românească.

Probleme pentru firmele românești

Peste 90% din firmele românești au de gând să majoreze prețurile în perioada aceasta greu încercată la produsele alimentare, haine, mobilă sau produse de curățenie. Companiile mici și mijlocii din țară au probleme financiare din ce în ce mai grave în aceste momente.

Totul se întâmplă din cauza războiului, crizei sanitare și inflației care a ajuns la un nivel record. Peste 70% dintre antreprenori vor face scumpiri între 10 şi 30%, timp în care ce aproape 9% dintre firme vor face scumpiri chiar mai mari de 30%. Statisticile arată că în țara noastră ar opera peste jumătate de milion de firme mici și mijlocii.