Marile companii din telecomunicații, țin legătura cu clienții prin așa-numitele call center. Nu de puține ori ni s-a întâmplat să avem nevoie de o informație. Dar, în același timp, ni s-a întâmplat să stăm cu zecile de minute în așteptare. Mulți ne-am întrebat de ce atâtea minute pierdute. Dar, de curând, s-a aflat de fapt, ce fac cei din call center când îţi pun apelul în aşteptare, de fapt. Secretul a fost dezvăluit de o angajată a unui call center.
Nu de puține ori vi s-a întâmplat să aveți nevoie de ajutor și să sunați la un call center. Fie că vorbim de compania de teleefonie, sau TV prin cablu, ați pierdut minute în șir, așteptândă să răspundă cineva.
Mai nou, prin politicile de externalizare a acestor servicii, marile companii au implementat așa-zișii roboți inteligenți, care dau răspunsuri pe baza unor codnri numerice tastate pe telefon.
Dar, și-așa, pierdem minute întregi în căutarea unor soluții. Dar, odată ajuns prin interminabilele indicații către un agent din call center, aici încep alte probleme.
Muzica aceea enervantă care-ți țiuie în ureche până-ți răspunde un agent, deja devine un coșmar. Nu multă lume și-a pus întrebarea ce fac cei din call center când îţi pun apelul în aşteptare, de fapt? Se pare că secretul s-a aflat curând, după ce o fostă angajată a povestit despre asta.
Conform publicației britanice Mirror, o femeie a împărtășit o perspectivă puțin cunoscută despre ceea ce fac cu adevărat angajații unui call center atunci când pun un client în așteptare, și este departe de ceea ce v-ați putea aștepta.
Așa cum spuneam la început, dacă ați încercat vreodată să intrați în legătură cu un agent de la serviciul clienți, știți că pare să dureze o veșnicie să vorbiți cu un om adevărat. Iar când, în cele din urmă, reușești să vorbești cu cineva, de cele mai multe ori ești pus imediat în așteptare.
Până în prezent, mulți nu știau ce fac angajații din call center în timp ce așteptați la coadă în așteptare. Asta până la dezvăluirile unei angajate pe TikTok. Acesta a împărtășit ce se întâmplă cu adevărat în spatele ușilor închise.
În videoclipul său, angajata a dezvăluit în mod senzațional ce îi ține pe clienți în așteptare atât de mult timp. Clipul a depășit un număr impresionant de 215.000 de vizualizări de la postare,
În videoclipul, care a fost distribuit, femeia și-a filmat o colegă care aștepta ca unghiile de la picioare să i se usuce după ce au fost vopsită. Clipul este însoțit și de un text:
„Dacă te-ai întrebat vreodată de ce ești pusă în așteptare atât de mult timp, aplicăm un strat de acoperire pe unghii”.
@ellenawalker If you ever wondered why you get put on hold for so long, we’re applying top coat x #fyp #wfh #gel #nails #callcentre ♬ original sound – Ellena Walker
Conform secțiunii de comentarii, acesta este doar unul dintre multele lucruri pe care agenții din call center le fac în timp ce întârzie timpul de răspuns.
Atenție!, nu generalizăm lucrurile, dar de cele mai multe ori stai și aștepți minute întregi și nu-ți răspunde nimeni. Este firesc, până la urmă, să te întrebi ce fac, chiar dacă ești anunțat că agenții sunt ocupați și angajați în alte convorbiri. Până la urmă ține de eficientizarea lucrurilor. Da, așa este, externalizarea și implementarea de roboți asta și-a dorit. Dar, din păcate, nu toate aceste soluții sunt și cele mai bune, când vine vorba de interacțiunea cu clienții.