O turistă din România, care a plecat în vacanță în Thassos, Grecia, împreună cu partenerul său de viață și mai mulți prieteni s-a revoltat, după ce a ales să ia masa la un local la care i s-a impus consumație minimă. Care a fost replica proprietarilor localului.
Un cuplu de români a ales să își petreacă vacanța de vară în acest an în Grecia, așa cum a făcut-o și în ultimii peste zece ani, după cum au susținut. Au mers pe insula Thassos, unde mulți conaționali aleg să se relaxeze în sezonul estival. Doar că ce a urmat a ridicat multe semne de întrebare.
Românca și soțul ei, împreună cu prietenii care îi însoțeau, au ales să ia masa la o tavernă din zonă, mai exact la restaurantul Sti Sesoula, din Skala Prinos. Reprezentanții localului le-au transmis clienților că trebuie să facă consumație minimă de 20 de euro/persoană.
Revoltată de situația în care s-a aflat, românca a explicat pe un grup de Facebook dedicat turiștilor români din Thassos, ce i s-a întâmplat, susținând că nu își mai dorește să își organizeze concediile în regiune, mai ales după situația dată.
„Mi s-a părut revoltător. Nu mi se pare ok să ajungă să se poarte cu noi, cei care am ridicat această insulă, așa. Cu părere de rău, după 15 ani, nu mai dorim să venim pe această insula comercială”, a susținut românca.
Întâmplarea face că, pe grupul Forum Thassos, unde românca și-a expus nemulțumirile, erau înscriși și proprietarii localului. Aceștia s-au declarat uimiți de îndrăzneala conaționalilor de a acuza consumația minimă, în circumstanțele în care comportamentul lor ar fi lăsat de dorit.
După circa 24 de ore de la publicarea mesajului de către româncă, în care vorbea despre consumația minimă, cuplul care deține localul Sti Sesoula a formulat un punct de vedere pe aceeași pagină de internet. Proprietarii s-au declarat uimiți de nemulțumirile românilor.
Administratorii restaurantului din Skala Prinos nu se așteptau ca românii să acuze consumația minimă, în circumstanțele în care s-ar fi comportat foarte nepoliticos la fața locului. Aceștia au explicat că încearcă să ofere cea mai bună calitate clienților și că tratează oamenii cu amabilitate.
„În acest moment, aș dori să informez toți clienții noștri că soțul acestei doamne a venit în restaurant și, pentru că nu i-a plăcut politica noastră, a aruncat cu meniul în chelnerul nostru! Avem totul înregistrat pe video! Sunt șocată că are tupeul să vorbească negativ (…).
P.S.: Toți membrii familiei și prietenii lor care erau cu ei s-au scuzat pentru comportamentul lor și s-au simțit prost. Ea și soțul ei ar trebui să se simtă rușinați pentru un astfel de comportament, mai ales față de tinerii angajați”, a susținut proprietara localului.
Reprezentanții localului au explicat că este mult mai bine ca un client căruia nu îi place un restaurant să îl părăsească în loc să înceapă să arunce cu obiecte în oameni. Au recunoscut, de asemenea, că există o consumație minimă impusă, fiindcă spațiul de lucru este foarte mic, iar facturile trebuie plătite.
Cuplul care deține localul a conchis mesajul publicat pe internet precizând că nu își dorește ca toți oamenii să îi placă. Solicită, în schimb, minimul respect pentru ei și pentru angajații lor.