22 mai 2021 | 16:14

Ce a pățit un bărbat care a sunat la Electrica Furnizare, de fapt. A fost la un pas de o criză de nervi

Diverse
Ce a pățit un bărbat care a sunat la Electrica Furnizare, de fapt. A fost la un pas de o criză de nervi
Ce a pățit un bărbat care a sunat la Electrica Furnizare, de fapt. A fost la un pas de o criză de nervi

Un bărbat care a sunat la Electrica Furnizare pentru a-și schimba contractul de energie electrică a povestit pățania prin care a trecut.

Acesta a apelat serviciul de call center, însă a avut parte de o surpriză… neplăcută. A fost nevoit să aștepte o oră și jumătate pentru a putea vorbi cu un reprezentant al companiei.

Clientul, pe nume Andrei Emilian, a explicat pentru Gândul.ro că a decis să încheie apelul, după ce și-a pierdut răbdarea. Mai bine de o oră, bărbatul a tot ascultat mesajul «Ne pare rău, toți operatorii sunt ocupați, vă rugăm așteptați».

Pățania unui client care a sunat la call-center Electrica Furnizare

Tânărul din București avea nevoie de un cod de client, pentru a-și putea schimba contractul cu furnizorul de energie electrică la un imobil din Târgoviște.

După ce s-a plimbat zile întregi pe la sediul din Târgoviște al companiei, el a decis că poate rezolva problema și online, motiv pentru care a apelat serviciul call center de la Electrica Furnizare.

„Fizic, e aproape imposibil să depui solicirarea la ghișeu, pentru că este coadă de 10-15 persoane. Aveam nevoie de codul de client al fostului proprietar pentru a-mi schimba contractul, așa că am apelul serviciul call center. Mi s-a părut amuzant că robotul spune că la sfârșitul interacțiunii cu operatorul call center vei fi contactat de cineva de la ei pentru un sondaj legat de calitatea serviciilor”, a mărturisit Andrei Emilian pentru GÂNDUL.

Se pare că Andrei nu a fost singurul client nemulțumit. Pe pagina de Facebook a companiei Electrica Furnizare, zeci de clienți s-au plâns că așteaptă foarte mult atunci când apelează serviciul de call center.

„Desigur! Și după aceea aștepți pe puțin 3 luni în care nu se emite nici o factură! Am încheiat în februarie contractul online și până acum nu am primit nici o factură. Am făcut n sesizări, am fost și la sediu, și degeaba, când îmi vine rândul… sper că așa procedați și cu plata facturilor, când vă vine rândul dumneavoastră! Bătaie de joc la adresa clienților!”, a fost mesajul unui alt client nemulțumit.

Parteneri
Cine este românul care a murit carbonizat în cabina unui tir la Milano
Redactia.ro
Orașul din România care a fost capitală a trei țări. Locul a fost poreclit „Orașul de Aur”
Click.ro
Editorial The Guardian, despre alegerile anulate din România: „Kremlinul se dedică din ce în ce mai mult tehnicilor de război hibrid”
Digi24
Imagini cu Mihaela Prigoană! Văduva afaceristului este cu mult mai tânără decât el FOTO
Vocea.biz
'Este o situație de urgență, dacă președintele pleacă'. Ce va urma după 21 decembrie, ziua în care mandatul lui Klaus Iohannis expiră. Un fost judecător CCR rupe tăcerea
Unica.ro
O fostă colegă pune întrebarea-cheie: Ce a realizat Călin Georgescu vreodată?
EVZ.ro
Ileana Lazariuc are un nou iubit? Cum a fost surprinsă vedeta de bărbatul din viața ei / FOTO
Spynews
Călin Georgescu a renunțat. A dat în scris personal: Nu am încredere!
Capital.ro
Celebrul actor, surprins într-o stare deplorabilă: “Am ajuns să dorm pe străzi. Vă rog, ajutați-mă”
Avantaje
CUTREMUR în POLITICĂ! Au DECIS ACUM! Moment CRUCIAL
Mediaflux
Urări și felicitări de Sfântul Daniel. Cele mai emoționante gânduri pentru sărbătoriți
Spynews.ro
Două alimente consumate zilnic de români s-au dovedit a fi cancerigene
Realitatea.net
S-a vândut casa în care s-a filmat „Singur acasă”! Cât a costat celebra proprietate
Antena 1
Cine a inventat CNP-ul și CE ASCUNDE ultima CIFRA a CNP-ului? Dacă ai 3 sau 8 însemană că...
Shtiu.ro