24 iul. 2023 | 09:01

Ce a pățit o familie din București în vacanța all-inclusive din Bulgaria. Coșmarul dintr-un hotel de 5 stele: „Ne-au dat afară noaptea”

Social
Ce a pățit o familie din București în vacanța all-inclusive din Bulgaria. Coșmarul dintr-un hotel de 5 stele:
Asa era prezentat hotelul pe booking.com, in realitate era altceva

Cei mai mulți dintre românii care își fac vacanțele de vară în Bulgaria sunt încântați de condițiile pe care le găsesc acolo, începând cu cazarea și terminând cu mâncarea, însă, din nefericire, mai sunt și excepții. Acum s-a aflat ce a pățit o familie din București în vacanța all-inclusive din Bulgaria. Coșmarul dintr-un hotel de 5 stele: „Ne-au dat afară noaptea”.

O familie de români și-a terminat brusc vacanța din Bulgaria. ”Managera ne-a dat afară din hotel”

O familie din București a avut parte de un concediu de coșmar pe care nu îl vor uita toată viața. Oamenii au vrut să meargă în Bulgaria, astfel că și-au rezervat un sejur de cinci stele la un complex all inclusive din Bulgaria.

Rezervarea a fost făcut pe site-ul booking.com la un ”resort regal” din stațiunea bulgărească Elenite. Fiind atrași de pozele pitorești și promisiunile de cazare de lux, plus mese incluse și acces la plajă, românii au plătit 2.800 de lei pentru trei nopți de cazare, și-au făcut bagajele și au plecat către destinație.

Lenjeria de pat era rupta

Lenjeria de pat era rupta

La fața locului totul era altfel

”Nimic din ceea ce se promite pe Booking nu este la față locului! Un dezastru total, hotelul este lăsat în paragină, jeg peste tot, Aqua parc-ul nu funcționează în totalitate, deși nu se menționează nicăieri, snack bar nu există, pe plajă nu există un bar de unde să îți iei apă, ca să ajungi la hotel mergi printre boscheți, iar acest hotel care se pretinde a fi un hotel de 5 stele, este de maxim 2!”, a scris revoltată turista care a trăit coșmarul în Bulgaria, pe pagina de Facebook “Travel în Bulgaria”.

Șirul problemelor nu s-au oprit însă aici, ceea ce era mai rău avea să înceapă. Aerul condiționat în cameră nu funcționa, astfel că managerul hotelului i-a sfătuit pe români să doarmă cu geamul deschis.

Fereastră deschisă în loc de aer condiționat

„Într-o cameră, unde era extrem de cald, am avut o problemă cu aerul condiționat. Ne-am plâns toată ziua, abia abia seara, la ora 19, ne-a băgat cineva în seamă. Răspunsul a fost că nu se poate face nimic, să dormim cu geamul deschis, că nu au altă cameră să ne dea.

Am spus că nici noi nu suntem vinovați pentru neregulile hotelului și că nu e normal să stăm în asemenea condiții, iar managera ne-a zis nonșalant să dormim cu geamul deschis, în condițiile în care camera era la parter, fără să aibă măcar o plasă de țânțari”, mai povestește femeia.

Românii, dați afară din hotel

Coșmarul a început în momentul în care românii și-au cerut banii înapoi pe excursie, vrând să părăsească hotelul. Astfel, s-au văzut cu bagajele în stradă.

”Managera a spus să vorbim cu Booking.com, că doar ei ne pot returna banii înapoi sau reloca la alt hotel, iar în timp ce încercam să rezolv problema telefonic cu Booking, managera a anulat rezervarea și practic ne-a dat afară din hotel! Este ora 01:28 și noi suntem pe drumuri spre București, pentru că Booking nu poate returna banii instant pentru ca noi să ne putem permite să mergem la alt hotel. Un singur cuvânt despre acest hotel și despre cine îl manageriază: execrabil!”, mai scrie familia care s-a văzut cu vacanța ruinată.