Deși ar trebui ca numele să fie garanția produselor de calitate, nu întotdeauna este așa. Din păcate, gigantul german Lidl a intrat în atenția presei britanice, încă odată. Recent au apărut pe rețelele de socializare fotografii cu ce a găsit un bărbat într-un cofrag cu ouă dintr-un magazin Lidl. Este ireal ce a pățit clientul imediat după descoperirea făcută de acesta.
Un bărbat a declarat că este reticent în a mai cumpăra ouă de la Lidl. Nemulțumirea a venit după ce a găsit o cutie de carton într-un magazin din East Lancashire despre care crede că a fost „mestecată de un rozător”.
Britanicul făcea cumpărături la magazinul Lidl din Valley Road, în oraș, când a dat peste cartonul de ouă deteriorat. Clientul a povestit pe rețelele de socializare despre pățania sa, declarând că cei de la Lidl spun că au efectuat o investigație imediat ce s-a întâmplat incidentul. Concluzia acestora a fost că nu au fost găsite dovezi de activitate a dăunătorilor.
„Când am găsit această cutie, m-am oprit și m-am holbat la ea și m-am gândit să spun cuiva din magazin. Au părut destul de șocați să o vadă și m-au asigurat că nu există șobolani în supermarket.
Muncitorul a plecat în trombă cu cutia și a fost ultima dată când am văzut-o. Nu știu dacă sunt șobolani, șoareci și nu știu dacă a fost mestecat în magazin sau într-un depozit – dar nu contează, nu-i așa?
Este vorba de alimente pe care le mâncăm și unele rozătoare urinează constant. Dacă le-aș găsi în dulapul meu, nu le-aș mânca.”, a scris clientul pe rețelele de socializare.
Clientul a adus problema în discuție cu membrii personalului. Clientul a stat de vorbă cu un angajat Lidl despre cartonul de ouă și a primit ulterior o interdicție de șase luni de la supermarket.
Cei de la Lidl spun că aceasta a fost rezultatul unui comportament abuziv față de colegii din magazin. Cu sau fără interdicție, britanicul spune că nu se va mai întoarce la Lidl. Același client nemulțumit spune că experiența l-a făcut să se gândească altfel la ouăle din supermarket.
„M-a făcut să renunț să mai merg la alte supermarketuri Lidl doar din principiu. Chiar dacă nu aș mai fi fost interzis, nu m-aș mai fi întors acolo.
Nu intru în magazinele de care am plângeri. M-a făcut să renunț să mai cumpăr ouă din supermarketuri, în general.”
Ulterior, după ce au apărut aceste informații, un purtător de cuvânt al Lidl a declarat:
„La Lidl GB, ne străduim întotdeauna să avem cele mai bune practici. Mai ales atunci când vine vorba de sănătatea și siguranța clienților noștri. De îndată ce problema a fost ridicată cu colegii noștri din magazine în iulie, a fost imediat transmisă conducerii superioare. Ulterior a fost efectuată o investigație completă.
Aceasta a inclus inspecții ale unor terțe părți care nu au găsit nicio dovadă de activitate a dăunătorilor. Dorim să asigurăm în continuare clienții că, în cadrul controlului nostru standard, au fost efectuate verificări suplimentare începând cu luna iulie, care, de asemenea, au fost clare.
În timp ce suntem întotdeauna recunoscători clienților noștri pentru că ne-au semnalat orice îngrijorare pentru a o rezolva, avem o politică de toleranță zero pentru comportamente abuzive și, prin urmare, solicităm ca orice interacțiune cu colegii noștri din magazine să se desfășoare într-un mod amabil și respectuos.”, declară LIdl, conform unei publicații britanice locale.
Din păcate, cel puțin în Regatul Unit, astfel de probleme la magazinele Lidl au devenit o obișnuiță. Cât despre decizia de a-i interzice clientului să mai cumpere din magazinele sale, pare că a fost cam exagerat, totuși.