Atunci când îți propui să cumperi anumite produse din marile lanțuri de magazine, cu greu îți vine să crezi că poți avea surprize. Dar, realitatea ne demonstrează că nu trebuie să mai iei nimic de bun. Citește mai departe și află ce a găsit o româncă în borcanul de castraveţi muraţi cumpăraţi din Kaufland.
Marile lanțuri de magazine, precum Kaufland, se laudă de cele mai multe ori cu produse de calitate și cu brand-uri deja de notorietate în piață.
Află despre: ANPC, anunț incredibil despre Kaufland România. Produsul retras de urgență ”poate afecta viața”
Dar, și nu de puține ori, clienții au mari surprize când vine vorba de anumite produse, precum este și cel despre care vorbim azi. Deși vânzătorul, în cazul de față retailerul Kaufland, spune că produsele sunt în termen, și cu o calitate ireproșabilă, odată ajuns acasă cu respectivul produs, clientul are mari surprize.
În cazul nostru este vorba de o pensionară care și-a făcut cumpărăturile într-un magazin Kaufland in Satu Mare, iar surpriza a fost pe măsură când a ajuns acasă cu produsul cumpărat:
”Asta este, dacă nu am cumpărat borcanul cu 13 lei, marcă românească. Ăștia sunt castraveţii de 7,49 lei, produşi în Turcia, îmbuteliaţi în Republica Moldova.
Ghinion! Cine m-a pus să merg la Kaufland? Uneori prea multă reclamă strică!”, scrie femeia
Conform relatărilor acesteia, a vrut să cumpere un borcan de castraveți murați, comercializați de retailerul Kaufland, dar mare i-a fost surpriza atunci când a ajuns acasă cu produsul și a decis să-i și folosească:
”Ajunsă acasă, altă dezamăgire! Desfac borcanul de castraveţi marca Kaufland, cu termen de garanţie până în decembrie 2025, şi ce să vezi: îmi intră degetele prin castraveţi.
Ok, îmi zic, primii 2-3 sunt mai moi, restul sigur sunt buni. Surpriză, surpriză! Toţi castraveţii din borcan s-au sfărâmat între degete când i-am luat.”, mai scrie femeia, conform publicației locale infromația zilei.ro.
Află și: Produsul retras de urgență din Lidl. Alertă maximă, ce s-a descoperit în toate magazinele din Anglia
Ulterior acestei descoperiri, conform sursei citate, femeia ar fi făcut reclamație către OPC, dar până la această oră nu se știe dacă s-ar fi luat vreo măsură sau nu.
Deși calitatea unr produse comercializate în rețeaua de magazine Kaufland lasă de dorit, și genul acesta de situații nu sunt singulare, separe că grupul care deține lanțul, Schwarz, este mai interesat acum de dezvoltarea unor altfel de afaceri, în niciun caz cele legate de calitatea produselor comercializate în magazinele pe care le deține.
Vezi și: De unde sunt aduse produsele din Kaufland? Românii se aşteptau la cu totul altceva, e surprinzător
Sursa menționată anterior spune că Schwarz, grupul care deține lanțurile Kaufland și Ldi, a decis dezvoltarea și înființarea unei divizii IT, sub denumirea de Schwarz Digits, menită să ofere viitorilor clienți servicii de tip cloud și tehnologii de securitate.