Câți bani câștigă Nico și Adrian Enache din difuzarea reclamei Catena la TV, zi de zi. Sumele sunt fabuloase! EXCLUSIV
„Farmacia inimii Catena”, una dintre cele mai cunoscute și mai vechi reclame ce se difuzează în spațiile publicitare ale televiziunilor, le aduce bani frumoși în cont celor doi artiști. Prețurile variază în funcție de tarifele fiecărei televiziuni, dar și a numărului de apariții. Cu toate acestea, semestrial, cei doi protagoniști încasează fiecare în jur de 10.000 de lei, conform informațiilor obținute în exclusivitate de Impact.ro. Asta pe lângă notorietatea căpătată datorită difuzării lor zilnice, evident!
Câți bani câștigă Nico și Adrian Enache din difuzarea reclamei Catena la TV, zi de zi
De-a lungul timpului, artiști mari de la noi au devenit imaginea a diverse branduri, ajungând chiar, la un moment dat, să fie confundați cu acestea. De pildă, actrița Magda Catone a rămas cunoscută publicului drept „doamna Detergent”, după ce a fost protagonista celei mai longevive reclame difuzată în România.
În prezent, apariția lui Nico sau a lui Adrian Enache, la vreun concert, este imediat asociată cu cea de la Catena. Nu de puține ori, aceștia au fost ovaționați de public cu numele cunoscutului lanț farmaceutic.
10.000 de lei, pe semestru, pentru Nico și Adrian Enache
Ei bine, „Farmacia inimii Catena”, reclama cu un mare impact la public, le aduce bani frumoși în cont celor doi artiști mai sus menționați. Pe lângă sumele primite odată cu filmarea unei noi reclame, Nico și Adrian Enache sunt plătiți, semestrial, și de Credidam.
Prețurile variază în funcție de tarifele fiecărei televiziuni, dar și a numărului de apariții. Semestrial, cei doi protagoniști încasează, fiecare, în jur de 10.000 de lei, asta pe lângă notorietatea căpătată datorită difuzării lor zilnice.
Cum Catena este un partener extrem de serios, lanțul farmaceutic își sprijină artiștii cu care lucrează la fiecare eveniment al acestora, după cum însăși ne-a recunoscut și Adrian Enache.
„Catena își susține artiștii, de fiecare dată când e vreo acțiune, atunci când eu, Nico sau Maria Dragomiroiu avem ceva de lansat, de pildă. Noi trebuie să avem o imagine foarte bună, iar ei ne ajută ca rețeta să meargă mai departe. Pentru că reclamele curg pe tv în fiecare seară, ne plătește Credidam.
E convenabil să te vezi pe toate posturile. E plătit actul artistic, ești plătit ca actor și cântăreț. Tarifele diferă de la televiziune la televiziune. Ele plătesc în bugetul Credidam și ei ne plătesc pe semestru”, ne-a mărturisit Adrian Enache, în exclusivitate pentru Impact.ro.
Reclamă filmată în curtea Mariei Dragomiroiu
De câteva zile rulează pe post o nouă reclamă Catena, avându-i ca protagoniști pe Nico, Maria Dragomiroiu și Adrian Enache. „Prețuri mici, reduceri mari”, anunță aceștia. Puțină lume știe însă locația unde a fost filmat acest clip.
„Am filmat în luna mai, în curte la Maria Dragomiroiu, pe lacul Dămăroaia. E superb acolo”, ne-a mai dezvăluit Adrian Enache.
Cine e autorul melodiei „Farmacia inimii”
Chiar dacă nu apar pe sticlă în reclamele Catena, un rol important îl au și alți doi artiști. Mai precis Domnul Problemă și Rareș, foști DJ, cei care au făcut cunoscuta melodie a reclamei „Farmacia inimii Catena”.
Primele reclame ale lanțului farmaceutic i-au avut ca protagoniști pe Sebastian Papaiani, înlocuit după decesul acestuia cu Aexandru Arșinel și pe Stela Popescu. Ulterior a apărut și Nico, căreia i-a fost ales ca „partener” Adrian Enache, precum și Maria Dragomiroiu.