”Ideea este că nu poți să te schimbi într-un prosper om de afaceri cu limuzine, ceasuri cu cele mai șmechere și exclusiviste lucruri, și tu, de fapt, să-ți prepari în bucătărie un ceai”, a menționat Oana.
Nu mai este un secret că Oana Zăvoranu le-a declarat război vedetelor care trăiesc din reclame. Mai nou, Zăvo a adus vorba despre Cătălin Botezatu, care, în pandemie, a făcut bani frumoși din postările publicitare, pe Facebook și pe Instagram:
”Bote a fost mereu un bărbat frumos. Poți să spui orice despre Botezatu, numai că nu este un tip stilat și rasat. Băi, avem o problemă, căci avem pe același Cătălin Botezatu, despre care, la un moment dat, se spunea că undeva ar avea niște probleme cu banii și că ar fi dator. Ideea este că nu poți să te schimbi într-un prosper om de afaceri cu limuzine, ceasuri cu cele mai șmechere și exclusiviste lucruri, și tu, de fapt, să-ți prepari în bucătărie un ceai”.
Reporterii impact.ro au aflat cum se împarte ”mălaiul”, din publicitate, pe conturile sociale, și care sunt cele mai ofertate vedete. Și, surpriză!, Cătălin Botezatu se află în top, pe listă:
”Cătălin primește și 2.500 de euro, pentru o postare, plus că are un contract pe perioadă nedeterminată cu o firmă de ochelari de lux, de unde își poate lua modele de 10.000 de euro lunar, dar și bani. Iar zile trecute el se afla în Iordania, pentru a cincea oară, o călătorie de promovare, tot un contract de imagine”, ne-au spus apropiații celebrului designer vestimentar.
”Eu am un reach la tot Instagramul meu, am contracte foarte bune și câștig peste 10.000 de euro din tot ce se întâmplă acolo, scris și pe foaie la care se plătește taxă. Iar eu trebuie să am întotdeauna instastory-uri, plătesc taxe și impozite la toate încasările. Trebuie să-mi pozez pantofii, bluzița, extensiile, cerceii și așa mai departe. Trebuie să am un flux”, se mândrea Bianca Drăgușanu, la Antena 1.
”Am avut oferte de acest gen, mi s-au oferit sume cuprinse între 300 și 500 de euro, pentru trei postări ale unei firme. Mi s-a mai întâmplat ceva.Când mergeam pe la firme de construcţii sau de diverse materiale, unii erau speriaţi: ”Aoleu, iar a venit cineva care vrea barter. Asta pentru că sunt influenceri care lucrează şi pe barter.Nu am făcut niciodată nici publicitate pe bani, nici pe barter. Am refuzat, pur şi simplu”, ne-a spus, pentru impact.ro, Dan Negru.
Iar Adelina Pestrițu este răsfățata firmelor: ”Adelina cere chiar și 500 de euro pentru o postare-reclamă, pare mult, dar toată lumea a fost mulțumită de colaborare, pentru că muncește enorm, e foarte serioasă, tot ce face e perfect”, ne-a mai menționat, pentru impact.ro, aceeași sursă.
”Din vizualizări faci între 7 și 15.000 de dolari pe lună și, dacă mai faci și publicitate bine gândită, poți să te duci între 20- 40.000 de euro pe lună, deci, plus vizualizările, te duci undeva între 30 –50.000. Dacă mai ai și contracte pe un an, cum am eu, sar de 100.000 de euro”, a declarat Dorian Popa, la postul tv Aleph News.
Un vestit impresar ne-a dezvăluit, pentru impact.ro, cum decurg colaborările firmelor cu artiștii, în publicitate:
”Contează foarte mult numărul de urmăritori, profilul vedetei, targetul, cota artistului. De pildă, o vedetă care deține o vastă colecție de mașini, poate face reclamă la un model nou de bolizi, iar solistele sunt adesea căutate pentru promovarea articolelor vestimentare sau accesoriilor (ochelari de soare, ceasuri, bijuterii).
Nu se știe, însă, dar multe colaborări sunt făcute și pe prietenii, pe ajutor. Artiștii mai slab cotați împrumută haine și accesorii de la firme, pentru concerte și pentru ședințe foto, le promovează și pe Internet, dar, apoi, trebuie să le returneze intacte”.