Dorian Popa, una din vedetele recent terminatului serial ”Sacrificiul”, difuzat de Antena 1, a reușit să-și împartă viața profesională cu cea personală, ba mai mult a avut timp și să-și dezvolte un business din care, după cum el declară, a ajuns să câștige bani frumoși.
„În urma unor discuții foarte lungi cu «fratele» meu, Dan Capatos, am ajuns la concluzia că, de fapt, «Hatz» e o interjecţie foarte veche, care probabil în mintea mea s-a distorsionat un pic și a ajuns «Hîtz». «Hîtz» s-a dovedit a fi o interjecţie care exprimă fericire, pozitivitate, bucurie și tot ce trebuie. Jhonule e o vorba veche, asta am spus-o de când am adoptat-o. E de pe vremea lui Connect-R, am auzit-o la el când a făcut un spot publicitar pentru Radio Zu, în care spunea «John, nu e TV, e ZU TV». Aşa s-a născut «Hîtz Jhonule”, a declarat la un moment dat Dorian.
De la aceste expresii a pornit și ideea de a-și deschide un magazin, online, de unde fanii, și nu numai, pot achiziționa de la tricouri, geci și pînă la pijamale. Dacă ar fi să ne luăm după prețurile afișate pe site-ul artistului (vezi foto), nu putem spune că sunt ieftine.
Administratorii magazinului online anunță o creștere a vânzărilor în această perioadă, iar cei care fac acum comenzi, vor trebui să aștepte până în data de 7 ianuarie pentru a le fi onorată comanda.