Florin de la HI-Q s-a schimbat mult, cel puțin din punct de vedere fizic. Paparazzi Impact.ro l-a fotografiat pe acesta, alături de soție și de copii.
În anii 2000, scena muzicală românească era dominată de o trupă formată din trei tineri talentați și plini de viață. Hi-Q scotea hit după hit, iar cei trei au devenit rapid idolii unei generații. Însă, după un timp, drumurile se despărțeau și aveau să activeze în domenii diferite. Dacă Mihai Sturzu și Dana Nălbaru au mai rămas în atenția publicului, Florin a preferat însă să se retragă din peisajul monden.
În urmă cu câteva zile, paparazzi Impact.ro au surprins o apariție rară a cântărețului, iar din imagini se poate vedea cât de mult s-a schimbat din punct de vedere fizic. Îmbrăcat lejer, în blugi , un hanorac gri și cu părul grizonat, acesta s-a bucurat de câteva momente în aer liber, cu familia, la concertul Alexandrei Ușurelu. Conform echipei de pe teren, el a fost însoțit de soția sa, o prietenă și cei doi copii. Ei s-au bucurat de clipele petrecute împreună și au făcut și poze, pe spațiul verde din fața stadionului. După ce a renunțat la cântat, Florin a activat ca manager, apoi ca antreprenor. Pe blogul personal, el se prezintă astfel:
„Născut la Brașov. Tată a doi băieți superbi”.
În prezent, fostul cântăreț conduce o platformă digitală care schimbă modul în care lucrează brandurile și agențiile cu influencerii. Florin a dezvăluit recent că și în România există influenceri pe Instagram care falsifică numărul de urmăritori, lucru care se întâmplă și în Europa sau în Statele Unite ale Americii.
„E clar că piața influencerilor din România e aliniată la ce se întâmplă în Europa și Statele Unite, în general în America de Nord, așa încât, pe lângă lucrurile cu care ne putem lăuda, avem și provocări. Și anume, una dintre provocările cele mai mari în momentul de față în social media este acest fenomen de fake followers, de fake influencers – în limba română, de urmăritori falși – care practic strică toate statisticile și cumva ne duc în direcția de fraudă. Dacă este vorba de influencers care vor să lucreze cu branduri, cu companii, mulți dintre ei și-au dat seama că pot să-și umfle audiențele pentru a părea mai interesanți în fața companiilor”, a spus Florin Grozea, în urmă cu ceva timp.