Cât costă o reclamă pe panourile din New York. Vânzările se fac la oră: ‘Oricine își poate permite’

Cât costă o reclamă pe panourile din New York. Vânzările se fac la oră: ‘Oricine își poate permite’
Cât costă afișarea unei reclame pe panourile din New York?

Mulți se întreabă care sunt prețurile pentru o reclamă afișată pe marile panouri din New York. Deși unii ar crede că te costă o mică avere, s-a găsit o opțiune pentru toate buzunarele. Cât trebuie să plătești pentru așa ceva?

Care este prețul pentru afișarea unei reclame pe panourile din New York?

O echipă de români a găsit o soluție nemaipomenită pentru a-și face reclamă stradală în New York. Unii se gândesc la faptul că doar cei care au la dispoziție sume mari pot profita de vizibilitatea oferită de panourile din Times Square, dar nu este chiar așa.

Soluția găsită de români permite oricărui business să își afișeze reclama așa cum au făcut-o cu Halep în urmă cu câteva zile. Fanii celebrei jucătoare de tenis au fost plăcut surprinși să o vadă pe cunoscutele panouri.

Opțiunea extrem de bună a românilor a fost denumită TPS Engage, iar la moment valorează peste 12 milioane de euro și este prezentă în peste 35 de țări din întreaga lume. De asemenea, aceasta a făcut valuri și în Statele Unite ale Americii.

Cu ce vine nou?

Grupul în cauză a declarat că dorește să facă prin marketplace democratizarea oricărui tip de business indiferent de mărimea sa. Una din noutățile subliniate de ei vine în dreptul cumpărării spațiului standardizat la nivel de oră pe oricare dintre ecranele care sunt conectate în platformă.

Fiecare își poate alege un număr fix de spoturi în cadrul unei ore și modelul controbuie la eliminarea bufetelor minime care erau cerute în trecut de orice rețea pentru ușurința accesului publicitarilor în spațiul de comunicare.

„Fiecare îşi poate alege un număr fix de spoturi”

„Ce ne dorim să facem prin marketplace-ul TPS Engage este să democratizăm accesul oricărui tip de business, mic sau mare, la canalul out-of-home digital, fie că vorbim despre ecrane outdoor sau indoor.

Una dintre noutăţile pe care le aduce platforma noastră este că le oferim posibilitatea publicitarilor să cumpere acest spaţiu media standardizat la nivel de oră pe oricare dintre ecranele care sunt conectate în platforma noastră în momentul respectiv.

În cadrul unei ore, fiecare îşi poate alege un număr fix de spoturi care să ruleze în acea periodă şi practic modelul contribuie la eliminarea bufetelor minime care erau cerute în trecut de oricare reţea pentru a facilita accesul publicitarilor în acest spaţiu de comunicare“, a explicat Sergiu Gruiţă, director comercial TPS Engage, în cadrul emisiunii ZF IT Generation, potrivit businessmagazin.ro.

Poți astfel să îți faci reclamă pe 250.000 de ecrane în 35 de pieţe din întreaga lume, şi să valoreze 12 milioane de euro.

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI