Carrefour România vine cu o mutare pentru a depăși concurența. Magazinele Kaufland și Lidl se poate să fie pe locul doi după această schimbare a celebrului supermarket. Mulți dintre româniau fost surprinși să afle asta.
Kaufland și Lidl sunt în primejdie după mutarea făcută de Carrefour România. Celebrul supermarket dorește să ia fața concurenței și să atragă din ce în ce mai mulți clienți care să le treacă pragul și nu numai. Românii vor putea să le aleagă produsele și de acasă.
Concret, Carrefour preia ultimele acțiuni ale Bringo și devine astfel unicul acțional. Grupul francez de retail a preluat 10% din acțiunile platformei menționate, aplicație IT pentru comandarea produselor și primirea de cumpărători direct acasă.
Carrefour a devenit în acest mod unicul acționar al platformei care în anul 2020 a avut vânzări de 47.4 milioane de lei, de la 6.8 milioane de lei în 2019, arată profit.ro. Magazinul preferat de mulți dintre români a intrat în acționariatul Bringo Magazin în octombrie 2016 la momentul înființării companiei.
Atunci avea la dispoziție un pachet de 30%, alături de Beta Software Management – 21% și Ascend Netsolutions – 49%. Bringo a consemnat anul trecut afaceri de 47.4 milioane de lei, de la 6.8 milioane de lei în 2019.
După trei ani care au fost marcați de pierderi, compania a intrat pe câștig în 2020, cu un profit net de 1.6 milioane de lei. La finele anului trecut, creanțele Bringo Magazin au atins 8.1 milioane de lei, de la 2.5 milioane de lei în 2019. Datoriile aveau în total 44.6 milioane de lei, de la peste 35 de milioane de lei cu un an în urmă.
„Încă o dată clienții noștri ne-au arătat că vor să treacă la obiceiuri mai bune de consum acasă, dar și la cumpărături. Ne bucurăm că în decursul celor 7 zile dedicate campaniei în fiecare oraș de până acum, numărul de PET-uri colectate creștea de la zi la zi, semn că oamenii au înțeles mecanismul nostru:
doar prin adoptarea unor comportamente responsabile putem avea grijă de natură. Felicităm locuitorii celor 4 orașe în care a debutat campania și abia așteptăm să ajungem în următoarele orașe din caravana noastră!”, a declarat Felician Cardoș, Environmental Manager Carrefour România.
„Noi decidem, în fiecare zi, ce lăsăm După Noi, iar Plata cu PET este un gest mic ce poate produce o schimbare mare. Doar împreună putem contribui la „O lume fără deșeuri”:
astfel de inițiative, care educă și implică direct consumatorii în procesul de colectare separată în vederea reciclării, sunt un exemplu clar de bune practici.” a adăugat Alice Nichita, Corporate Affairs & Sustainability Director, Coca-Cola HBC România.