04 aug. 2022 | 16:03

Carrefour a dat lovitura în România. Este un succes atins până acum doar în Franţa. Clienţii vor fi fericiţi

Diverse
Carrefour a dat lovitura în România. Este un succes atins până acum doar în Franţa. Clienţii vor fi fericiţi
Gigantul Carrefour și îmbunătățirele pe o piață competitivă

Carrefour a dat lovitura în România! Gigantul retailer Carrefour, anunță noi extinderi în Franța și România. Conform datelor, cel puțin în Europa de Est lucrurile merg bine pentru francezi. Carrefour a dat lovitura în România, fiind vorba de un succes atins până acum doar în Franţa. Clienții români vor fi fericiți să afle că retailerul își continuă expansiunea pe piața locală.

Gigantul francez și îmbunătățirele pe o piață competitivă

În 2019, înainte de pandemie, cifra de afaceri a grupului francez de retail a crescut  cu 2,7%, până la 20,6 miliarde de euro. În Franța, creșterea a fost de 1 %, deoarece vânzările de produse alimentare au crescut cu 2 %, în timp ce vânzările de produse nealimentare au continuat să scadă.

La trei ani de atunci hipermarketurile Carrefour s-au îmbunătățit cu 0,1 %, supermarketurile cu 1,5 %, iar celelalte formate cu 2,6 %. În 2022, retailerul vede un impact pozitiv al investițiilor în prețuri și al unui nou program de fidelizare.

Există o creștere a vânzărilor organice, a comerțului electronic și a celor de proximitate. Inclusiv în zona de est a Europei, Carrefour a dat lovitura. În România, cel puțin, fiind vorba de un succes atins până acum doar în Franţa.

Carrefour a dat lovitura în România! Împreună cu Bringo a finalizat comenzi de 5 milioane de euro

Grupul francez  anunță că-și va extinde lanțul de hipermarketuri din România cu șapte magazine pe an. Potrivit unui raport, Bringo și Carrefour au finalizat comenzi de 5 milioane de euro în cei cinci ani de colaborare în România.

Partenerii plănuiesc să extindă serviciul în toate orașele mari din România.Mai ales, în urma introducerii opțiunii de livrare în 30 de minute anul trecut.

Livrarea rapidă este susținută de formate de magazine medii și mici în 15 orașe noi, după cum urmează:

  • Bacău,
  • Craiova,
  • Arad,
  • Ploiești,
  • Galați,
  • Brăila,
  • Botoșani,
  • Piatra Neamț,
  • Oradea,
  • Pitești,
  • Sibiu,
  • Târgu Mureș,
  • Baia Mare,
  • Buzău,
  • Râmnicu Vâlcea.

CEO Carrefour: „Am atins un prag important”

Cumpărătorii au comandat pe platformă aproape 4.000.000 de produse alimentare locale, printre care mezeluri și carne de producție locală, pește, detergenți, bere românească și produse din zona Transilvaniei.

„Am atins un prag important, care demonstrează soliditatea parteneriatului nostru cu Bringo și încrederea consumatorilor atât în produsele noastre, cât și în serviciile pe care le oferim.

Promisiunea Carrefour este un univers omnichannel larg și integrat, care valorifică parteneriatele strategice. Împreună cu Bringo, mergem în direcția personalizării experienței de cumpărare.

O facem într-un mod cât mai flexibil și eficient, adaptat la stilul de viață dinamic, păstrând în același timp garanția calității.”, declară Julien Munch, CEO al Carrefour România.

Pe piața românească, Carrefour are un record, similar celui francez, conform Economica.net, operând la acest moment, la nivel național 377 de magazine fizice, față de 353 de locații, câte erau anul trecut.