Philipp Plein, designerul german, a dat în judecată în nume personal o societate condusă de către Brigitte Sfăt. El a invocat încălcarea proprietății intelectuale.
Astfel, celebrul designer este în război cu Brigitte Sfăt, acuzând-o că și-ar fi promovat magazinul pe care l-a avut deschis în Mall Promenada utilizând însemele creatorului.
Philipp Plein a solicitat ca Brigitte să nu se mai folosească de însemnele brandului lui, deși obiectele vestimentare comercializate de Brigitte Sfăt erau originale. În acest dosar care la ora actuală a ajuns la Curtea de Apel București apar informații despre încercarea lui Brigitte de a deveni ”ambasadoarea modei sau a haute couture-ului” în România, conform WoWbiz.ro.
Prin urmare, Plein a depus în instanță o corespondență pe care el ar fi avut-o cu românca și în care refuză francizarea lui de către soția lui Florin Pastramă.
”Mai arată că la dosar au fost depuse două e-mail-uri în care s-a purtat o corespondență între o persoană fizică, cel mai probabil doamna Brigitte S___, administratorul celor două pârâte, și o altă persoană despre care se susține că ar fi reprezentantul reclamantului, în care se bucură de calitatea de clientă a acelui magazin, ceea ce demonstrează cunoștință directă și intenția cu care au operat. Din al doilea e-mail ar reieși fracționată că acea persoană ar fi dorit să obțină o franciză, dar a fost refuzată.
Toate acestea conduc la intenția urmărită de pârâte, de a crea această falsă asociere cu niște produse ale reclamantului și transferul acestui magnetism al mărcilor notorii, în sensul în care doamna Brigitte S___ s-ar fi dorit a fi ambasadoarea modei, sau a haute couture-ului. Toate campaniile de publicitate și toate magazinele sunt operate după un manual extrem de strict și din acest motiv nu există nicăieri în București, în afara magazinelor, francizate, sau operate direct de concurenți, o altă activitate de promovare de felul celei săvârșite de pârâte”, se indică în dosarul care se judecă în acest moment la Curtea de Apel București, potrivit sursei amintite.
De asemenea, Philipp Plein a solicitat ca numele brandului lui să nu mai fie asociat în ”campanii publicitare agresive”, dar și să nu mai apară în vitrina spațiului pe care îl deține Brigitte din acel centru comercial, ca să nu inducă ideea că acela ar fi un magazin oficial al lui. Designerul nu a cerut însă nicio suma de bani ca despăgubiri pentru un potențial prejudiciu de imagine, el cerând numai îndepărtarea panotajelor și interzicerea ca pe viitor numele acestuia să mai fie utilizat de societatea administrată de Brigitte Sfăt.