Din cauza pandemiei de coronavirus, românii au început să comande din ce în ce mai mult online, iar firmele de curierat au profitat de acest lucru în anul 2020. De exemplu, banii companiei FAN Courier s-au înmulțit în pandemie. La ce sumă au ajuns încasările liderului de pe piața serviciilor de curierat din România.
Vești excelente pentru FAN Courier. Firmei de curierat i-a mers foarte bine în perioada pandemiei de coronavirus, în condițiile în care majoritatea oamenilor au lucrat de acasă și s-au bazat foarte mult pe comenzile online. Oficialii companiei au anunțat, oficial, că afacerile Fan Courier au depășit un miliard de lei în anul 2020.
Datorită faptului că multe afaceri s-au mutat exclusiv în mediul online, clienții și potențialii clienți din România au apelat din ce în ce mai des la serviciile de curierat ale celor de la FAN Courier. Compania a înregistrat un procent de 27% mai mult decât anul trecut pe vremea aceasta.
„Din cauza restricţiilor impuse, multe businessuri s-au reorientat către vânzările exclusiv online, consumatorii au ales să folosească mai mult şi mai des serviciile de curierat, astfel că activitatea noastră curentă a fost luni de zile comparabilă cu vârfurile de sărbători sau Black Friday.
Ne aşteptam la o creştere mai mare decât estimările iniţiale şi chiar la depăşirea pragului de 1 miliard de lei. Acum, odată cu încheierea exerciţiului financiar pentru anul trecut, rezultatele financiare confirmă efortul excepţional făcut de echipa noastră pe tot parcursul anului trecut. În 2020, afacerile FAN Courier au depăşit 1 miliard de lei“, spune Felix Pătrăşcanu, managing partner al FAN Courier, conform celor de la Ziarul Financiar.
Mai mult de atât, se pare că FAN Courier a pregătit, pentru 2021, un buget de investiţii de 20 milioane de euro. Una dintre cele mai importante investiţii este hubul de la Cluj-Napoca, care urmează să fie dat în funcţiune până la finalul anului 2021, investiție aproximată la șapte milioane de euro.
Anul trecut, când a izbucnit pandemia de coronavirus, compania FAN Courier a fost printre singurele companii care au scos la bătaie locuri de muncă pentru români. Conform siteului undelucrăm.ro, salariile de bază ar fi început de la 1700 de lei, la care se adaugă bonusuri lunare și trimestriale satisfăcătoare, în funcție de performanța angajaților.
Operatorii relații clienți și call center au salarii de început de 1600 de lei net plus tichete de masă în valoare de 300 de lei. Pe de altă parte, un angajat full-time cu cinci ani experiență ajunge să câștige și 3700 de lei pe lună. Pe lângă salariu, angajatul mai primea și bonusuri lunare în valoare de 450 de lei și tichete de masă în valoare de 20 de lei fiecare.