Auchan și OMV Petrom au semnat un parteneriat în urma căruia retailer-ul multinațional francez va deschide 400 de magazine de proximitate în staţiile de distribuţie de carburanţi ale companiei petroliere. Mai multe detalii, în continuare.
400 de magazine de proximitate vor fi deschise în benzinăriile Petrom, în urma semnării unui parteneriat între Auchan și cea mai mare companie românească de petrol și gaze.
Zona de magazin existentă în cadrul benzinăriilor Petrom va fi reamenajată și va propune clienţilor comerţul de proximitate MyAuchan. Lucrările de reamenajare sunt programate să aibă loc pe parcursul următorilor ani.
În funcție de mărimea stației de distribuție carburanți, pe rafturi se vor găsi până la 2.500 de produse, printre care: alimente, inclusiv produse proaspete, fructe și legume, dar și produse non-alimentare: cosmetice, detergenţi, produse pentru bebeluşi şi accesorii auto.
Noul parteneriat promite prețuri net avantajoase pentru comerţul de acest tip derulat în benzinării.
„Extinderea parteneriatului cu Auchan Retail România la nivelul întregii reţele de staţii Petrom reprezintă un pas important în dezvoltarea brandului Petrom şi un reper în strategia noastră de a îmbunătăţi experienţa clienţilor noştri. Cu o singură oprire, clienţii noştri vor avea posibilitatea de a-şi face cumpărăturile, odată cu alimentarea cu carburanţi, economisind timp.
Această abordare este unică şi inovatoare pe piaţa din România şi vine în întâmpinarea aşteptărilor consumatorului modern şi ale generaţiei tinere, cu un program cotidian dinamic şi alert. Continuăm astfel povestea de succes şi ne consolidăm poziţia ca brandul cu cel mai bun raport calitate-preţ din retailul de carburanţi din România“, a declarat Radu Căprău, membru al Directoratului OMV Petrom responsabil pentru activitatea Downstream Oil, potrivit economica.net.
După toate testele făcute în cei trei ani de la demararea proiectului pilot s-a reuşit configurarea unui model de magazin MyAuchan care să răspundă cel mai bine nevoilor clienţilor în mişcare, susține Ionuţ Ardeleanu, director general Auchan Retail România.
„Vom remodela magazinele din staţiile Petrom pe parcursul mai multor ani pentru a oferi clienţilor un comerţ sub brandul MyAuchan iar, progresiv, vom adăuga din ce în ce mai multe servicii de comerţ digital, în completarea serviciilor deja oferite de Petrom“, a declarat Ardeleanu, potrivit sursei menționate.