Vești bune pentru români. Apare un nou post de televiziune la noi în țară, chiar de la 1 aprilie. Vine direct din străinătate și aduce pentru telespectatori cele mai frumoase filme americane. Pe ce rețele de cablu poate fi urmărit și ce alte surprize promite.
Vești bune pentru telespectatorii de la noi din țară. Dacă doreați ceva nou, cu o diversitate de emisiuni și producții dintre cele de top, află că va fi disponibil un nou post de televiziune în România, chiar de la data de 1 aprilie.
Compania AMC Networks, care deține mai multe posturi de televiziune în România, inclusiv Film Cafe și AMC, va lansa un nou canal de filme în țară. Este vorba despre Film Cafe, unul dintre cele mai celebre posturi de televiziune, cu filme americane cunoscute.
Potrivit Paginademedia.ro, televiziunea nouă va fi disponibilă pe rețelele de cablu Vodafone și Orange din România de la începutul lunii aprilie. Astfel, dacă ai contract cu unul dintre acești furnizori, te vei bucura de cele mai interesant filme ale momentului, de toate genurile.
Televiziunile AMC, Film Cafe, TV Paprika, Minimax și JimJam fac parte din AMC Networks la noi în țară. În Ungaria, Film Mania este un nume foarte cunoscut, cu o mulțime de reușite în acest domeniu.
Conform sursei menționate mai sus, face parte din grupul Filmmuzeum, care a fost înființat în 2012. Tot atunci, Zone Romantica, care era o altă televiziune a grupului AMC, a fost transformată în Film Cafe, postul de care ne vom putea bucura și noi în doar câteva zile.
Emisiunea „Vis sau Realitate”, gazduită de Basti Ţopescu, se pregătește pentru cel de-al treilea sezon. O vom putea vedea din nou la TVR1 începând cu data de 12 aprilie, spre bucuria celor care au apreciat acest format și înainte.
Fiul cel mic al legendarei figuri Cristian și al lui Christel Ungar Ţopescu, membru al Consiliului de Administrație al Televiziunii Publice, se pregătește să ne încânte din nou cu o nouă serie de episoade captivante.
Celebrul prezentator a făcut un anunț interesant despre emisiunea ce promite să vină cu o identitate complet nouă, grafică și story-lineuri reinterpretate. Se anunță ediții pline de surprize, cu Cu o strategie proaspătă, echipa din spatele show-ului își propune să creeze un produs media ce va inspira un public cât mai numeros.
„Pentru noul sezon am pregătit o identitate complet nouă a emisiunii, grafică şi story-lineuri reinterpretate.Avem o strategie nouă cu care ne-am propus să creăm un produs media care să inspire un public cât mai numeros.
Noul sezon îşi propune să fie şi mai aproape de cei de acasă şi să dezvăluie omul si umanul din spatele vedetelor invitate în emisiune”, a spus gazda emisiunii pentru Paginademedia.
Prezentatorul spunea, încă de la începutul proiectului, că a pornit la drum cu scopul de a da naștere unui show uman, cu invitați pe măsură, care, înainte de toate, să transmită emoții tuturor, inclusiv celor de acasă. A visat la o emisiune autentică și s-a bucurat de succes încă de la prima ediție.
„În timp ce scriam formatul emisiunii am avut un singur gând: îmi doresc sa creez un reality show complet uman, care să ofere un sentiment de siguranţă atât invitaţilor, cât şi telespectatorilor, iar ’ingredientul’ principal al emisiunii să fie autenticitatea”, spunea el la începutul proiectului.