Amenda uriașă pe care a primit-o un client Lidl după ce a stat prea mult în magazin: „E ridicol, nu mai vin niciodată”

Amenda uriașă pe care a primit-o un client Lidl după ce a stat prea mult în magazin: „E ridicol, nu mai vin niciodată”
Amenda uriașă pe care a primit-o un client Lidl după ce a stat prea mult în magazin

Amenda pe care a primit-o un clientă a magazinului Lidl, după ce a depășit cu zece minute timpul de parcare alocat la acel supermarket. S-a întâmplat la un magazin Lidl din orașul Birmingham, Regatul Unit. Karen Grant, clienta pățită, a zis că nu mai vine la acest supermarket să facă cumpărături și a spus ce i s-a întâmplat. Amimtim că Lidl este unul dintre cele mai populare supermarketuri din UK.

Amenda uriașă pe care a primit-o un client Lidl după ce a stat prea mult în magazin

Karen Grant, o clientă care mers la Lidl să își facă cumpărăturile, a fost amendată cu nu mai puțin de 90 de lire pentru că a depășit cu doar 10 minute timpul de parcare alocat la cunoscutul lanț de supermarketuri.

Clienta a catalogat amenda ca fiind ”ridicol” și a spus că nu mai revine la acel supermarket. Incidentul s-a petrecut în nord-vest, la un magaizn de pe Wirall, conform birminghammail.co.uk.

Karen Grant, clienta Lidl, în vârstă de 50 de ani, a mai spus:

„Amenzi ridicole de parcare la Lidl. Pentru toți rezidenții din Bromborough care fac cumpărături la noul Lidl, să fie conștienți de ele. Acum câteva săptămâni mi-am făcut cumpărăturile săptămânale la noul Lidl din Bromborough, am cheltuit 194,05 lire sterline și am petrecut 1 oră și 41 de minute făcând asta.

Limita de parcare se pare că este de 1 oră 30 și am primit un anunț de taxă de parcare de 90 GBP… Nu mă voi întoarce! #LidlUK#serviciu de clienți inechitabil”.

Un purtător de cuvânt al Lidl a declarat:

„Sistemele noastre de gestionare a parcărilor sunt în vigoare pentru a asigura disponibilitatea locurilor de parcare pentru clienții noștri și, prin urmare, este dezamăgitor când aflăm că un client autentic a primit o amendă.

În situația extrem de nefericită în care un client crede că a primit în mod greșit o taxă de parcare, l-am încuraja să ia legătura direct cu ParkingEye prin procesul de contestație și să explice situația în care se află. Acuzațiile pot fi investigate și, dacă este necesar, anulate, cât mai repede posibil”.

Despre Lidl

Lidl reprezintă un lanț de magazine de tip discount care a fost fondat în Germania, operat de concernul Lidl Stiftung & Co. KG ce are sediul în orașul Neckarsulm.

La ora actuală, Lidl deține peste 10.000 de magazine la nivel internațional. Magazinele se află situate în Germania, Franța, Austria, Belgia, precum și în alte țări din Europa de Vest, Europa Centrală, Europa de Nord și Europa de Est.

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI