Alimentul recomandat de Mihaela Bilic care întinerește creierul: ‘Beneficiile sunt incontestabile’

Alimentul recomandat de Mihaela Bilic care întinerește creierul: ‘Beneficiile sunt incontestabile’
Mihaela Bilic a spus ce alimente este bine sa consumam pentru creier

Acesta este alimentul recomandat de Mihaela Bilic care întinerește creierul. Beneficiile acestui aliment sunt incontestabile, astfel că toți românii ar trebui să îl consume regulat. Despre ce aliment este vorba, vedeți un pic mai jos.

Mihaela Bilic a spus care este alimentul care trebuie consumat de două ori pe săptămână. Acesta protejează creierul

Există un aliment care ar trebui să fie consumat de către toți românii, acesta având un beneficiu extraordinar pentru creier. În plus, alimentul este recomandat și celor ce vor să slăbească. Conform medicului nutriționist Mihaela Bilic, alimentul care are foarte multe beneficii pentru organismul uman este peștele.

„Peștele este valoros și esențial în echilibrul alimentar. Beneficiile consumului de pește sunt incontestabile, nu dați vina pe contaminarea cu mercur sau creșterea intensivă, ca să nu mâncați pește”, spune Mihaela Bilic.

Peștele te ferește de depresie

Astfel, Mihaela Bilic recomandă ca oricine să mănânce de cel puțin două ori pe săptămână pește, asta datorită numeroaselor beneficii pe care le are pentru organismul uman. Acest aliment ne ferește de depresie, de Alzheimer, combate grăsimile din corp și, mai ales, întinerește creierul.

„Ideal ar fi să mâncăm pește de minim 2 ori/săptămână, din care o dată să fie pește gras. Variați speciile de pește și modul de gătit: proaspăt sau congelat, afumat sau în conservă, pe grătar, la cuptor, la abur sau prăjit, sub formă de ciorbă, saramură sau sushi cu pește crud, important este să îl includem în meniu cât mai des”, a mai spus Mihaela Bilic.

Peștele este bogat în Omega 3

Medicul nutriționist Mihaela Bilic susține că peștele este valoros și esențial în echilibrul alimentar, reprezentând principala sursă de grăsimi omega 3, substanță esențială pentru sănătatea cardiovasculară și care are un rol crucial în funcționarea creierului și a retinei.

În plus, peștele reprezintă o sursă excelentă de proteine și are un conținut bogat de seleniu, zinc și vitamina B12, trei micronutrienți care îngreunează îmbătrânirea celulară și luptă împotriva stresului oxidativ.

Ce tip de pește este recomandat să consumăm

„Sardina și heringul sunt cei mai bogați în vitamina B12. Grăsimea de pește conține vitamina E și vitamina D, nutrienți esențiali pentru rezistența scheletului și a sistemul imunitar. Campioni sunt somonul și lupul de mare. Toate speciile marine conțin iod, element indispensabil pentru fabricarea hormonilor tiroidieni. De la metabolism la memorie și siluetă, lipsa de iod dezechilibrează tot organismul”, a precizat medicul Mihaela Bilic.

Nu în ultimul rând, Mihaela Bilic a anunțat că cercetătorii de la școala de Sănătate publică de la Harvard au descoperit că a nu mânca pește este mai grav și mai dăunător pentru sănătate decât a mânca pește contaminat cu mercur.

Urmăriți Playtech.ro și pe