Alimentul care îți scurtează viața cu 36 de minute de fiecare dată când îl mănânci. Atenție mare!

Alimentul care îți scurtează viața cu 36 de minute de fiecare dată când îl mănânci. Atenție mare!
Este un pranz comun pentru multi oameni

Așa cum există substanțe nocive și vicii care pot scurta viața, și în alimentație există câteva produse care pot face acest lucru. Pe lângă țigări, alcool și alte substanțe nocive, și mâncarea poate deveni un factor care duce la scurtarea vieții. De fapt, chiar există un aliment pe care românii îl mănâncă frecvent și care duce la pierderea a 36 de minute din viața ori de câte ori este consumat.

Pierzi 36 de minute din viață dacă mănânci acest produs

Alimentația este extrem de importantă pentru un stil de viață sănătos. La fel și mișcarea, dar și un psihic sănătos. Cercetătorii din domeniul sănătății de la Universitatea din Michigan au descoperit că mâncatul unui singur hot dog poate scurta viața cu 36 de minute.

Studiul a fost publicat în revista Nature Food, iar cercetătorii au analizat 5.853 de alimente din dieta unui american de rând, studiind efectele în minute de viață sănătoasă câștigate sau pierdute.

„Am vrut să facem o evaluare a efectelor benefice şi dăunătoare ale alimentelor în întreaga dietă”, a declarat pentru CNN Olivier Jolliet, autor principal al lucrării.

„De exemplu, se pierd 0,45 minute pe gram de carne procesată sau se câştigă 0,1 minute pe gram de fructe. Ne uităm apoi la compoziţia fiecărui aliment şi apoi înmulţim acest număr cu profilurile alimentare pe care le-am dezvoltat anterior”, Jolliet spus.

Cât de nocivă este această masă comună

Cât despre un hot dog simplu de vită, cercetătorii au descoperit că cele 61 de grame de carne procesată duc la pierderea a 27 de minute de viață sănătoasă.

Se adaugă, desigur, elemente precum sarea, grăsimile trans și alte ingrediente, care duc la valoarea finală de 36 de minute pierdute din viață.

Dieta modernă a zilelor noastre a început să se bazeze din ce în ce mai mult pe alimente procesate. Chiar și vegetarienii fac exces de produse care imită alimentele de origine animală, lăsând deoparte ingrediente precum sodiul, grăsimile și zaharurile prezente în aceste produse.

Consumul de alimente neprocesate, precum fructe, legume fără amidon, nuci, leguminoase, fructe de mare și alimente verzi în stare crudă este recomandat în măcar 5 porții pe zi pentru o dietă echilibrată.

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI