Trendul mâncărurilor pentru 2022. Ce va consuma lumea de la 1 ianuarie

Trendul mâncărurilor pentru 2022. Ce va consuma lumea de la 1 ianuarie
Iata ce vom vedea anul viitor pe piata

La sfârșitul anului 2020, exista o tendință alimentară care se întrezărea la orizont, sau cel puțin așa a fost în America. Cu nebunia și bătălia în sandvișuri cu pui crocant de la fast-food în plină desfășurare, 2021 a fost anul aripioarelor de pui.

Ce mâncăruri sunt în trend pentru 2022

Care va fi, totuși, moda în materie de mâncăruri în 2022? Previziunile sunt bazate pe întâmplări de anul acesta și pe tendințe deja existente care încep să ia amploare.

Mâncare interactivă

După ce toată lumea a văzut Squid Game, lumea a vrut să știe de unde ar putea pune mâna pe fursecurile dalgona prezentate în serial.

Dalgona este o bomboană coreeană făcută din zahăr și bicarbonat de sodiu, în care sunt imprimate forme precum stele și umbrele; dacă reușești să scoți forma din dulceața fragilă de zahăr fără să o spargi, ai câștigat.

Vânzările de Dalgona sunt în creștere în urma popularei drame Netflix și probabil industria ar putea încerca să profite de aceste alimentele populare, făcându-le mai mult bazate pe activități.

La fel s-a întâmplat și cu bombele de ciocolată caldă. O sferă de ciocolată înăuntrul căreia se află pudră de cacao, zahăr și bezele pe care o arunci într-o cană cu lapte fierbinte și devine ciocolata caldă perfectă.

Meniuri de vedetă

În America, celebritățile colaborează cu diverse lanțuri de fast food pentru a își crea „propriul” meniu.

De la meniul Travis Scott la McDonald’s, apoi J Balvin, urmat de BTS, care a apărut și în România, apoi Saweetie.

Recent, Megan Thee Stallion a debutat cu”sosul hottie” la Popeyes, scrie thetakeout.

Aceste colaborări cu celebrități sunt o tehnică de marketing ușoară atât pentru lanțul de restaurante, cât și pentru vedete. La suprafață, atracția inițială a acestor mese este ideea că poți mânca precum vedetele.

Cocktailuri fără alcool

Cocteilurile fără alcool continuă să fie la modă. Cocktailurile virgine, adică fără alcool, devin mai bune ca niciodată. Poate că oamenii sunt mai atenți la consumul de alcool sau au profitat prea mult de el în pandemie, dar oricare ar fi motivul, cocktailurile fără alcool sunt la mare căutare.

Alimente prietenoase cu mediul

Preocupările legate de climă sunt în creștere, iar modul în care privim și ne producem alimentele devine mai important ca niciodată.

Produsele fără carne au luat cu asalt piața (se pare că anul 2021 a fost anul puiului pe bază de plante), dar carnea cultivată pe bază de celule, în special fructele de mare, a fost un proiect importante pentru câteva companii diferite.

Producția de carne este deosebit de dăunătoare pentru mediu în mai multe moduri, așa că este probabil să vedem din ce în ce mai multe produse alternative pe rafturi, pe măsură ce tehnologia se îmbunătățește și producția se extinde.Alimente de casă

Alimentele făcute în casă, cum ar fi murăturile, gemurile și prăjiturile pentru vânzarea publică sunt la mare căutare. 

În timpul apogeului pandemiei, am văzut bucătari și brutari casnici care au dus alimentele de casă la următorul nivel, lansând afaceri la domiciliu prin intermediul Instagram.

Mâncare făcută de roboți

De-a lungul anului 2021, atât din cauza lipsei de personal, cât și a interesului de a diminua interacțiunea umană în persoană, magazinele alimentare, serviciile de livrare a alimentelor și restaurantele s-au orientat către roboți.

Inteligența artificială a devenit chelnerul nostru. Ei bine, se pare că atât lipsa de personal, cât și aversiunea oamenilor de a lua contact cu alți oameni continuă și în 2022, iar tehnologia devine din ce în ce mai avansată. Vom vedea astfel, și în România, prima pizzerie fără angajați, în care un robot îți prepară mâncarea, exact așa cum ai cerut-o.

Urmăriți Playtech.ro și pe