Te-ai întrebat vreodată care este realul motiv pentru care produsele expuse în supermarketurile Lidl au prețuri mai mici în comparație cu cele comercializate de alte lanțuri de magazine? Iată care este adevărul despre produsele Lidl. Tactica pe care o folosește conducerea companiei de retail pentru a nu vinde marfă la costuri enorme.
Lidl este unul dintre cele mai populare lanțuri de magazine la nivel global. În supermarketurile companiei germane de retail de pe teritoriul țării noastre, românii pot să găsească atât produse alimentare, cât și articole de uz casnic, vestimentar și altele. Nu este o noutate că multe dintre produsele Lidl sunt mai ieftine în comparație cu cele vândute la alte magazine.
S-a aflat care este secretul la care apelează conducerea companiei Lidl pentru a se asigura că produsele vândute în supermarketurile sale atrag mai mulți clienți decât în alte părți. Una dintre cheile succesului Lidl constă în optimizarea sortimentelor de produse care se comercializează la rafturi.
Reprezentanții Lidl asigură furnizarea în magazine a produselor care sunt la mare cerere în rândul consumatorilor. Lidl evită duplicarea de produse sau expunerea unor versiuni ale mărfurilor care nu sunt căutate intens de clienții săi. Procedând astfel, Lidl reușește să își faciliteze negocierile cu furnizorii. Cererea este mai mare, iar cheltuielile mai reduse.
Procedând astfel, reprezentanții Lidl pot să expună la rafturi produse la prețuri mai bune decât concurenții de pe piață. Mărfurile de referință reprezintă unul dintre punctele forte ale companiei germane de retail. Există, totuși, un alt mare secret al Lidl, care influențează în mod semnificativ costurile produselor comercializate.
Dacă ai ocazia să analizezi un catalog sau o revistă de produse Lidl, îți recomandăm să o faci. Acolo vei putea descoperi singur secretul costurilor mici de la produsele expuse la rafturi în magazinele Lidl România. Reprezentanții lanțului de supermarketuri se bazează pe furnizarea de produse de origină germană.
Majoritatea produselor – indiferent de categoria din care fac parte – provin din Germania. De-a lungul anilor, conducerea companiei de retail s-a asigurat că peste 70% dintre produsele de la rafturi sunt asigurate de către furnizorii germani. Mizând pe producția națională, produsele din magazinele germane Lidl nu au costuri mari la rafturi.
Citește și: Ce salarii oferă Lidl România la început de 2023. Se caută mulți angajați, sumele sunt interesante
Reprezentanții Lidl susțin că nu vor să sacrifice calitatea produselor pentru prețuri mai mici. Încearcă să ofere costuri cât mai reduse menținând calitatea mărgurilor. Conducerea companiei germane de retail mizează doar pe furnizorii care pot garanta cele mai de calitate produse.