Accidentul provocat de Mario Iorgulescu schimbă Codul Rutier. Șoferii, direct închisoare cu executare

Autor: Moraru Madalina - 11:15, 27 sept. 2019

Anunțul vine în urma dezastrului auto produs la începutul lunii de fiul preşedintelui Ligii Profesioniste de Fotbal. Accidentul provocat de Mario Iorgulescu schimbă Codul Rutier, așa cum îl cunosc șoferii români.

Accidentul lui Mario Iorgulescu schimbă Codul Rutier!

În urma accidentului grav de circulație pe care Mario Iorgulescu l-a provocat, un tânăr de 24 de ani și-a pierdut viața. Totul s-a petrecut pe șoseaua Chitilei din Capitală, iar celălalt șofer conducea regulamentar.

Accidentul provocat de Mario Iorgulescu schimbă Codul Rutier

În dimineața de joi, pe 27 septembrie, senatorul Robert Cazanciuc a înregistrat o propunere de completare pentru Codul Penal. Se dorește interzicerea suspendării pedepsei pentru ucidere din culpă, în condițiile în care fapta a avut loc în urma conducerii unui autoturism sub influența alcoolului sau a drogurilor.

Proiectul de lege pentru schimbarea Codului Rutier vine din partea senatorului PSD. Este o inițiativă de conștientizare pentru toți participanții din traficul rutier, după cum susține Robert Cazanciuc, potrivit știripesurse.ro.

Ce riscă șoferii beți la volan

De asemenea, sunt vizați și cei care se urcă la volan fără un permis de conducere, dar sub influența acestor substanțe. Ceea ce înseamnă că, șoferii în stare de ebrietate care se fac vinovați de uciderea altor persoane, ar putea primi direct o sentință cu executare.

„Sunt convins că vom contribui la conştientizarea tuturor categoriilor de participanţi la traficul rutier cu privire la riscurile şi consecinţele la care se expun prin nerespectarea regulilor de circulaţie. Este o măsură care ne va proteja pe noi toţi, dar mai ales pe cei care ar putea să îi împiedice pe cei care ar intenţiona să se urce la volan băuţi, drogaţi sau fără permis”, a transmis Robert Cazanciuc, printr-un comunicat de presă.

Un raport din 2017 al Comisiei Europene arată că România este pe primul loc în Uniunea Europeană la pierderea de vieți omenești, în special în accidentele rutiere. Numărul persoanelor care au decedat în acest mod a scăzut constant în țările UE, dar în România există o tendiță contrară de 80 de decese la un milion de locuitori. Raportat la cele din ultimii 10 ani, cifrele au avut o creștere alarmantă.

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI