O femeie a cumpărat un BMW X 5 second cu 27.000 de euro. A crezut că face o achiziție bună și avantajoasă, dar nu mică i-a fost surpriza a doua zi.
În România ajung în fiecare an zeci de mașini la mâna a doua, care au trecut prin multe reparații ca să poate arăta ca fiind funcționale.
Totuși, problemele pe care le ascund sunt imense, iar asta a simțit-o pe pielea ei și o femeie din București.
După ce și-a cumpărat un BMW X5 la mâna a doua cu 27.000 de euro, femeia a descoperit că mașina adusă din Germania a trecut prin 7 accidente. Asta nu e tot, numărul de kilometri din bord nu era cel real.
Femeia a cumpărat autoturismul de la o firmă de leasing. Pentru un BMW X5 din 2011 adus din Germania, femeia a plătit prima rată de 15.000 de lei, iar timp de 56 de luni, adică patru ani jumătate, să plătească câte 2.100 de lei lunar.
În total, suma s-a ridicat la 27.000 de euro. A ajuns cu mașina acasă, iar problemele au început chiar din a doua zi.
„În faţa curţii s-a întâmplat, a apărut brake fluid, lichidul de frână, după care a apărut engine, cu motorul şi ne-a tăiat puterea la maşină. Mergeam cu BMW-ul pe drum cu 10-20 la oră maxim. Am mers la service, au deschis capota şi au zis da, într-adevăr lichidul de frână este negru praf, plin de mizerie, ar trebui schimbat”, a spus proprietara, conform Știrile Pro Tv.
Puțin timp mai târziu, mașina a ajuns în serviceul ales de firmă pentru reparații. După două săptămâni, femeii i s-a spus că vehiculul este funcțional.
Totuși, problemele au reapărut. De data aceasta, trapa nu s-a mai închis. Problema inițială a reapărut, luminile din ușă nu mai funcționau, portbagajul avea și el o problemă, iar capacul de la rezervor nu se închidea.
Timp de 6 luni a avut faranție, iar cheltuielile au fost acoperite de firma de leasing. Reprezentanții au spus că înainte de a îi preda mașina, s-a făcut o revizie de câteva mii de lei, în care s-a înlocuit bateria, s-a reparat trapa și au verificat cutia de viteze.
„Bateria când au schimbat-o, nu au schimbat-o cu o baterie care să fie compatibilă cu BMW-ul şi dă nişte erori, sunt foarte multe dintre problemele pe care au zis că le-au reparat şi apar în continuare. Șase luni de zile m-au plimbat cu problemele astea care nu s-au rezolvat”, a spus femeia.
Mașina a fost verificată și s-a aflat că au fost modificați kilometrii de la bord, dar și că a avut un accident în Germania.
Mașina avea 114.127 de kilometri în octombrie 2013, iar în februarie 2014 avea 61.544 de kilometri.
În România, vehiculul a avut alte 7 accidente auto, cu reparații care s-au ridica la 20.000 de euro.