Un cumpărător Lidl a fost șocat când a cumpărat o cutie de coacăze. Astfel, când a vrut să deguste fructele, el s-a trezit că bagă gură un melc.
Clientul a spus că acest incident a fost unul traumatizant pentru el și că ar putea să renunțe definitiv la a mai cumpăra de la acest supermarket.
Prin urmare, un client Lidl aproape că a degustat un melc, ascuns în pachetul lui de coacăze, iar experiența îi revine în minte ori de câte ori se gândește la fructele lui preferate. Studentul, pe nume Croydon, a spus că ar putea renunța la a mai face cumpărături de la acest lanț de supermarket-uri.
„Am luat câteva coacăze și le-am pus în gură, am constatat că una dintre ele era mai dură și mai strălucitoare decât celelalte”, a spus el pentru My London.
El a mai spus:
„L-am simțit pe limba mea. Am scos coazăele din gură și le-am pus în pachet, iar din cele trei pe care le-am pus în gură, una era, de fapt, un melc. Acum, când mănânc coacăze este traumatizant, a fost un calvar”, a spus clientul Lidl.
Apoi, acesta a contactat Lidl pentru a raporta incidentul care s-a întâmplat după ce a făcut cumpărături la sucursala West Croydon a supermarketului din London Road. Lidl și-a cerut scuze pentru melcul găsit în pachetul lui de coacăze, dar a fost dezamăgit să i se spună ca parte a răspunsului magazinului a fost că coacăzele erau o „marfă naturală”.
„Acest argument nu este suficient de bun ca scuză”, a spus clientul.
El a adăugat:
„Ar trebui să aibă un nivel ridicat de asigurare a calității, ceea ce nu este suficient de bun. Mi-au oferit, de asemenea, să-mi dea un voucher de 5 lire sterline, ce voi face cu asta? Cumpăr mai multe coacăze cu melci în ele?”
În urma incidentului, clientul a spus că nu este sigur dacă va mai face vreodată cumpărături de la Lidl.
„Sunt obișnuit cu un anumit standard de igienă și calitate. Am fost șocat când am avut un melc în coacăze. Mi-a afectat viziunea despre Lidl, nu știu dacă voi continua să fac cumpărături de la Lidl. „
Un purtător de cuvânt al Lidl a spus:
„Ne-a părut foarte rău că am auzit de această chestiune, deoarece nu este niciodată intenția noastră ca un client să fie nemulțumit în vreun fel. Lucrăm foarte strâns cu furnizorii noștri pentru a ne asigura că fructele și legumele proaspete disponibile în magazinele noastre sunt de cea mai înaltă calitate posibilă pentru clienții noștri. Prin urmare, am fost dezamăgiți că standardele noastre ridicate preconizate nu au fost îndeplinite cu această ocazie. După contactul cu serviciile noastre pentru clienți, problema a fost transmisă către departamentul nostru de asigurare a calității. Suntem în contact direct cu clientul”, a spus acesta, potrivit mylondon.