În mijlocul unui sezon estival în care multe vedete aleg să se relaxeze în destinații exotice, Oana Roman a trecut printr-o experiență cu totul neașteptată. Alegând Grecia ca loc de evadare din cotidian, vedeta a sperat la o vacanță de lux. Însă ceea ce părea a fi o escapadă liniștită s-a transformat rapid într-un coșmar turistic de proporții.
Oana și-a rezervat excursia printr-o agenție de turism, având toate motivele să creadă că se va bucura de condiții premium. Realitatea de la fața locului a fost însă complet diferită. Începând cu interacțiunile neplăcute cu alți turiști români și culminând cu o cazare sub orice critică, fiecare zi a adus o nouă sursă de stres.
Problemele au început imediat după sosirea în Grecia. Pe terasa hotelului, în loc să se bucure de liniște, Oana Roman a devenit ținta privirilor și comentariilor răutăcioase. Turiști români aflați în apropiere au analizat-o și au vorbit în gura mare despre ea.
„Vin liniștită în vacanță, stau pe terasă și unii… stau la o masă de mine și se uită, comentează, strigă pe holuri unde e Oana Roman. Unde nu e nici n-ai ce să ceri”, a povestit vedeta într-o postare online.
Acesta a fost doar începutul unui șir lung de nemulțumiri care aveau să-i strice complet vacanța.
Ajunsă la destinația de cazare, Oana Roman a fost șocată de condițiile oferite. Departe de standardele de 5 stele pentru care plătise, hotelul era, în cuvintele ei, „o infecție de nedescris”. Atitudinea personalului nu a făcut decât să agraveze situația.
„Cea mai mare bătaie de joc trăită vreodată la un hotel. O nesimțire incomensurabilă a staff-ului și o incapacitate a organizatorilor de a rezolva orice problemă. O vacanță compromisă din prima zi”, a declarat vedeta pe rețelele sociale.
Oana Roman nu a ezitat să critice dur agenția de turism care i-a intermediat sejurul. Plătise o sumă considerabilă pentru un hotel de lux, dar a primit, conform propriilor afirmații, o cameră care abia atingea standardele unei unități de 2-3 stele.
„Am plătit 5 stele pentru 2 stele spre 3. Aveți mare grijă când alegeți ceva. De data asta, noi ne-am luat țeapă. Mare de tot. Nu ai cu cine discuta la recepție, efectiv nu le pasă și te tratează ca pe un vierme”, a scris vedeta.
În cele din urmă, după discuții tensionate și reclamații repetate, Oana a reușit să ia legătura cu managerul hotelului. Ca urmare a insistențelor sale, i s-au returnat banii și a fost mutată la un alt hotel, unde a găsit condiții mult mai bune.
Deși vacanța a debutat cu un puternic gust amar, lucrurile s-au îndreptat în cele din urmă pentru Oana Roman. După toate eforturile și stresul inițial, aceasta a reușit să se instaleze într-un nou hotel, cu condiții decente, care i-au permis să se bucure, într-un final, de câteva zile de relaxare.
Experiența trăită de vedetă servește drept avertisment pentru toți turiștii care își pun încrederea în oferte de vacanță aparent atractive.
„Ne-am luat țeapă mare”, a concluzionat Oana Roman, invitându-și urmăritorii să fie extrem de atenți la ce aleg când vine vorba de vacanțele prin agenții.