Mulți români preferă produsele LIDL, mai ales că au și prețuri mici în această perioadă. Cum reducerile sunt atât de avantajoase, cel mai probabil că stocurile se vor epuiza destul de rapid înainte de Crăciun și Revelion. Cu toate acestea, puține persoane știu prin ce test trec toate produsele LIDL înainte de a ajunge la raft. Veți rămâne uimiți!
Nu mai este niciun secret că Lidl are o gamă variată de produse, iar clienții pot găsi în magazine aproape orice își doresc, de la mâncare, haine, produse pentru casă sau de îngrijire corporală.
Conform informațiilor prezentate, toate produsele sunt evaluate și testate de diferiţi experţi de la Lidl şi de la institute de testare independente. Abia după ce toți dau undă verde, acestea ajung pe rafturi.
Dacă se ivește vreodată o problemă, o echipă lucrează 24/24. De asemenea, în weekend-uri, zilele de sărbătoare sau pe timpul nopţii, un specialist este tot timpul disponibil pentru a analiza calitatea brandurilor LIDL.
În momentul de față sunt vândute doar 38% proteine de origine vegetală, iar 62% sunt încă de origine animală. Conform propriilor informații, cu acest plan, inovația cu care LIDL vrea să dea lovitura în Europa este prima de acest fel, iar retailerul nemțesc declară public obiectivul de reducere a proteinelor de origine animală.
”Această schimbare este o provocare socială importantă pentru următorii ani. Ne luăm responsabilitatea în serios. De aceea, ne-am stabilit un obiectiv concret care se concentrează pe tranziția proteică. De asemenea, Lidl a avut recent o descoperire de germeni în carne care a stârnit o dezbatere despre bunăstarea animalelor.”, a declarat Quirine de Weerd, șefa departamentului de sustenabilitate și comunicare la Lidl din Țările de Jos.