07 iun. 2023 | 10:29

Schimbarea uriașă din magazinele Lidl care i-a enervat pe clienți: „Dezgustător”. Ce s-a întâmplat acum în UK

Social
Schimbarea uriașă din magazinele Lidl care i-a enervat pe clienți: „Dezgustător”. Ce s-a întâmplat acum în UK
Schimbarea uriașă din magazinele Lidl, care nu a fost primită deloc bine de către clienți. Ce s-a întâmplat în Marea Britanie.

Schimbarea uriașă din magazinele Lidl din Marea Britanie a stârnit supărare în rândul consumatorilor. Reprezentanții lanțului german de magazine sunt de părere însă, că odată pusă în practică această modificare, clienții vor fi mult mai mulțumiți. Află în rândurile de mai jos ce i-a enervat pe britanici: „Dezgustător”.

Schimbarea uriașă din magazinele Lidl

Conducerea lanțului german de magazine Lidl a anunțat o schimbare importantă la unitățile comerciale pe care le deține în Marea Britanie. Reprezentantul Departamentului de aprovizionare responsabilă și comerț etic din teritoriu, Shyam Unarket, a precizat că ambalajul unor produse din carne va fi modificat în viitorul apropiat.

Lidl preia, astfel, exemplul altor lanțuri de magazine din Marea Britanie, precum Sainsbury’s, care au adoptat diverse măsuri cu scopul de a reduce plasticul din mediul înconjurător. Potrivit conducerii lanțului german de retail, introducerea de ambalaje reciclabile la gama de carne tocată de vită va conduce la reducerea plasticului cu nu mai puțin de 63 de procente.

Ambalajele mai mici, vidate, ce vor fi folosite în cazul cărnii tocate de vită, nu doar că vor contribui la economisirea de spațiu, ci și la economisirea a 250 de tone de plastic pe an, transportate anual de 350 de camioane de livrare. Astfel, deșeurile alimentare din magazine ar urma să fie reduse la jumătate.

„Știm că vor fi bine primite de clienți”

„Reducerea plasticului este o prioritate importantă pentru noi. Această schimbare va conduce la reducerea plasticului în cazul fiecărui ambalaj cu două treimi, culminând cu eliminarea a peste 250 de tone de plastic din ambalaj pe an.

Cu toate acestea, recunoaștem rolul important pe care îl joacă plasticul în viața noastră de zi cu zi. Este extrem de important ca strategia noastră de reducere a plasticului să fie centrată pe un program circular progresiv.

Asigurându-ne că fiecare ambalaj nou este reciclabil, vom putea contribui la prevenirea poluării cu plastic în mediul înconjurător. Cân dnoile ambalaje vor ajunge în magazine, la începutul anului viitor, știm că beneficiile uriașe, atât din punct de vedere al sustenabilității, cât și din punct de vedere practic, vor fi bine primite de clienții noștri”, a declarat Shyam Unarket, șeful departamentului de aprovizionare responsabilă și comerț etic al lanțului de magazine Lidl din Marea Britanie.

Clienții consideră măsura „dezgustătoare”

Cu toate că șeful departamentului de aprovizionare responsabilă și comerț etic al lanțului de magazine Lidl din Marea Britanie este încrezător cu privire la reacțiile clienților, s-ar putea ca realitatea să fie alta. Consumatorii britanici au catalogat deja drept „dezgustătoare” schimbarea ambalajelor produselor din carne, aplicată anterior de Sainsbury’s.

Clienții lanțului de magazine amintit sunt de părere că noile modificări sunt neplăcute și că, din cauza lor, timpul de gătire al cărnii s-a prelungit până la 40 de minute. Produsul depozitat în ambalaj reciclabil nu mai este asemănător nici la gust, fiind mai tare și mai dificil de mestecat, a semnalat un client care și-a primit o parte din bani înapoi, după plângerea făcută.

Ambalajele vidate aspiră aerul și strivesc carnea de vită, susțin unii clienți, astfel încât, în momentul în care vrei să o prepari, te lovești de un produs dur, care se gătește doar la exterior, nu și la interior. Devine, „terci”, practic, spun alții. Britanicii sunt de părere că dacă reprezentanții magazinelor nu vor găsi o altă metodă de a reduce plastic, își vor pierde rapid clienții.