Ne-am obișnuit ca lanțul de supermarketuri Lidl România să ne surprindă plăcut cu tot felul de oferte și reduceri pentru toate buzunarele. Mai nou, retailerul german a băgat în magazinele sale un desert foarte delicios, dar ieftin. Americanii sunt îndrăgostiți de el! Trebuie să-l cumperi și tu, este gata preparat.
Clienții Lidl au la dispoziție un produs delicios în toate magazinele sale din România. Supermarketul lor preferat îi încântă cu un desert perfect pentru momentele în familie sau cu prietenii. Cu siguranță, gospodinele care duc lipsă de inspirație culinară pot da fuga până la cel mai apropiat Lidl, ca să cumpere dulcele preferat al americanilor.
Poți să le faci o surpriză celor dragi sau deja să începi să îți răsfeți persoana iubită cu noul produs de la Lidl. Unul dintre cei mai iubiți retaileri străini aduce în prim-plan clătitele americane, la prețul de doar 9.99 de lei! Grăbește-te, stocul este limitat. Oferta valabilă până mâine, 5 februarie, cuprinde șase pancakes, pe care să le împarți cu familia sau prietenii.
Politica Lidl pune întotdeauna accent pe calitate și preț. Totul, de la mărci mari până la fructe și legume, este complet proaspăt. Asta înseamnă că ai putea plăti mai puțin pentru mai mult, indiferent dacă vii la cumpărături pentru lucruri esențiale sau săptămânale.
Celebrul lanț de supermarketuri lucrează doar cu producători care respectă standardele sale și se potrivesc cu valorile retailerului. „Aproximativ 80% dintre produsele noastre sunt marcă privată, toate fiind supuse unor teste riguroase de gust, calitate și senzoriale. Ce să spunem, suntem pretențioși”, susține compania pe site-ul său.
În magazinele Lidl vei găsi produse locale, carne și fructe de mare proaspete, brânzeturi de import, produse de patiserie europene, surprize săptămânale și multe altele la prețuri incredibil de mici. Sună prea frumos pentru a fi adevărat? Mergi la supermarket și convinge-te singur. La Lidl chiar poți să-ți iei tortul și să-l mănânci.
În 1973, primul magazin Lidl a fost deschis în Ludwigshafen, Germania. Cu doar trei angajați și aproximativ 500 de produse, buticul a fost începutul umil al expansiunii sale globale. Treptat, retailerul s-a extins în afara țării, în anii 1990 și, în câțiva ani, a ajuns în toată Europa.
În prezent, lanțul de supermarketuri operăm în 32 de țări și are peste 341.000 de angajați la nivel global. Indiferent de dimensiunea sa, misiunea Lidl a rămas mereu aceeași: să ofere clienților produse de înaltă calitate, carne, produse de patiserie și multe altele la prețuri incredibil de mici. Pentru că alimentele bune ar trebui să fie accesibile tuturor.