Atunci când cumperi un produs, indiferent despre ce ar fi vorba, te aștepți să fie de calitate. Există o vorbă care spune că „sunt prea sărac ca să dau bani mulți pe un lucru prost!”. Plecând de la acest aspect, un client s-a dus la un magazin Lidl pentru a-și cumpăra anumite produse. Din păcate, ce a găsit un client pe gogoșile dintr-un magazin Lidl România a devenit viral pe internet.
Ești un mare fan al gogoșilor? Ei bine, în fiecare magazin Lidl România, în zona de panificație, găsești aceste produse. Nu cu mult timp în urmă, retailerul anunța o schimbare pentru aceste produse.
Ideea era de a îmbunătății calitatea lor. Numai că, deși poate cu intenții bune, se pare că o parte din clienți se îndoiesc de acest aspect.
Conform unei publicații locale gorjene, un client Lidl a decis să încerce noile gogoși scoase la vânzare de retailer. Mare a fost surpriza, din păcate, atunci când au ajuns la raftul de patiserie al unui magazin Lidl România din Târgu-Jiu.
Imaginile aveau să fie postate pe rețelele de socializare, devenind virale, iar comentariile pe măsură. Ceea ce a găsit un client pe gogoșile dintr-un magazin Lidl România pune pe gânduri ideea de calitate propusă de retailer.
Conform clipului postat de client, în raftul unde așteptau aceste produse să fie cumpărate zburau nestingherite musculițele. Nu se știe nici de când situația exista, dar niciunul din angajații magazinului, mai ales cei care se ocupă cu alimentarea rafturilor de patiseriei, nu au observat că este ceva în neregulă.
Din păcate, clientul, nemulțumit și văduvit de gogoși, a decis să filmeze cele descoperite și să le publice pe internet. Clipul a devenit rapid viral, iar comentariile internauților nu sunt din cele mai plăcute, mai ales pentru cei din magazinu Lidl România din Târgu-Jiu.
Nu știm dacă până la această oră s-ar fi autosesizat cei în măsură să controleze și să amendeze unitatea respectivă. Cert este că, din păcate, astfel de cazuri apar tot mai des, punând la îndoială, de cele mai multe ori, calitatea anumitor produse, marcă proprie.
Să sperăm că astfel de experiențe nu vor mai apare, dar chiar dacă se întâmplă, cel mai bine ar fi să fie înștiințați angajații din magazin, ulterior organele abilitate de control pentru a nu mai exista situații similare. În general produsele proprii Lidl România sunt bune, dar iată că există și excepții de la regulă.