16 sept. 2022 | 12:08

Ce a pățit un bărbat într-un magazin Lidl România. Nu i-a venit să creadă când a trebuit să plătească

Știri Locale
Ce a pățit un bărbat într-un magazin Lidl România. Nu i-a venit să creadă când a trebuit să plătească
Magazinele Lidl și problema prețurilor afișate

Atunci când analizăm anunțurile de comparare a prețurilor de la Lidl, nu de puține ori s-au constatat discrepanțe, și nu vorbim doar de magazinele din România. În cazul promoțiilor există o regulă. Aceasta spune că un comerciant cu amănuntul nu poate folosi un preț mai mare, dacă este anunțat altul la promoții. Cu toate astea, iată că se întâmplă astfel de lucruri. Un astfel de caz vorbește despre ce a pățit un bărbat într-un magazin Lidl România. Nu i-a venit să creadă când a trebuit să plătească pentru produsele aflate la promoție.

Magazinele Lidl și problema prețurilor afișate la raft

Comercianții cu amănuntul trebuie să fie atenți atunci când fac comparații de prețuri. În general, nu ar trebui să compare produse concurente despre care știu că sunt în promoție.

Normal, practica spune că ar trebui clarificate consumatorului care sunt prețurile utilizate atunci când se fac astfel de comparații. Aceste mecanisme ar trebui să ilustreze, de fapt, importanța clarificării către consumatori a bazei comparațiilor de prețuri utilizate în reclame.

În ciuda condițiilor de calificare ale Lidl, au existat și există situații care nu a fost suficient de clar explicate, în ceea ce privește prezentarea diferențelor dintre propriile prețuri și cele ale altor magazine.

Pe de altă parte, nu puține au fost situațiile în care, deși la promoție cu prețuri mai mici, marii retaileri au cam dat-o-n bară, când a venit vorba de plata acestora la casele de marcat.

Ce a pățit un bărbat într-un magazin Lidl România. „Nu au primit prețurile de la centrală”

Un astfel de caz s-a întâmplat recent în județul Prahova, mai exact într-un magazin Lidl din Vălenii de Munte. Conform publicației locale, Observatorul Prahovean, un client a avut parte de o mare surpiză.

Conform acestora, clientul, știind că anumite produse erau anunțate ca fiind la promoție, deci cu prețuri mai mici, a decis să-și facă cumpărături. Numai că ce a pățit bărbatul în magazinul Lidl România din localitate, a fost o surpriză și o dezamăgire, în același timp.

”În această dimineață am mers să cumpăr de la Lidl din Vălenii de Munte câteva articole din oferta prezentată de magazin începând din 15.09. Surpriză, prețurile nu erau în ofertă! Vă transmit captura de ecran cu oferta din catalog și prețurile de la raft. Explicația ar fi (spusă de un angajat) că nu au primit prețurile de la centrală.

Nu este prima dată când în acest magazin din Lidl găsești produse cu alte prețuri decât cele din ofertă sau cu stocuri zero. De exemplu, săptămâna trecută, nu am găsit mai multe produse, precum rulouri sau gogoșari.

Atunci mi-au spus că nu au ajuns produsele în magazin. Sunt zile întregi când nu se găsește decât cel mai scump lapte. Le-am scris, dar degeaba. Consideră că este bătaie de joc la adresa clientului.”, povestește clientul pentru Observatorul Prahovean.

După apariția acestei povești, reprezentanții magazinului Lidl România din Vălenii de Munte au explicat eroarea.

Aceștia declară că „situația descrisă de dvs. a apărut în urma unei probleme tehnice din magazinul Lidl menționat, care s-a remediat în cel mai scurt timp posibil! Ne pare rău pentru disconfortul creat!”