Clienții de la Kaufland trebuie să ia la cunoștință acest lucru! Foarte puțini se folosesc de un serviciu interesant. Poți să salvezi timp și bani în felul acesta. Cunoscutul retailer introduce în magazine ceva special și revoluționar care oferă posibilitatea cumpărătorilor să petreacă mai puțin timp la cumpărături. Trăim în secolul vitezei, iar asta cu siguranță ne va ajuta. Iată despre ce este vorba!
Toți clienții Kaufland trebuie să cunoască noua informație extrem de utilă. Acest amănunt îi va ajuta pe mulți să nu mai petreacă mult timp la cozile de la case. Celebrul retailer care are mare succes pe piața din România introduce în magazine un serviciu revoluționar care oferă cumpărătorilor posibilitatea să petreacă mai puțin timp la achiziționarea produselor. Procedeul este unul extrem de simplu.
Cu ajutorul acestuia îți poți scana singur obiectele și alimentele cumpărate. Astfel, vei putea evita statul la casă pentru a plăti fiecare produs. Serviciul a fost denumit K-Scan și nu are mulți pași de care trebuie să ții cont. Scanarea se poate face și de pe orice smartphone, folosind aplicația mobilă Kaufland Card, secțiunea K-Scan.
Concret, trebuie să scanezi codul de bare de la fiecare produs cumpărat și să mergi la casele express ca să scanezi codul QR. Pe ecranul telefonului va apărea un cod nou. Scanează codul al doilea la casa de marcat și aceasta va prelua în mod automat bonul de cumpărături, recunoscând astfel alimentele sau obiectele din coșul tău. La final, plata se efectuează normal.
De asemenea, clienții au la dispoziție și metoda folosirii unui scanner de mână. Clienții scanează Kaufland Card digital sau fizic pentru a putea debloca un astfel de aparat de la stația K-Scan de la intrarea în magazin, iar pașii pe care trebuie să îi faci după sunt aceeași. Doar în câteva magazine există un astfel de sistem momentam. Bucureștenii pot opta doar în opt magazine din Capitală pentru acest lucru.
De asemenea, majoritatea românilor cu siguranță au luat la cunoștință un astfel de sistem la magazinele Carrefour. Multe dintre magazinele retailer-ului au deja scanarea personală a produselor de către fiecare client. Acesta s-a dovedit a fi unul eficient până acum.