De la 1 iunie a.c, guvernul a început distribuirea tichetelor sociale în valoarea de 250 de lei. În același timp, Ministerul de Finanțe publica și lista magazinelor care acceptau aceste vouchere, și condițiile de utilizare a acestora. Din păcate, și spre surprinderea multora dintre beneficiari, magazinele Kaufland România nu se regăseau pe aceste liste. Dar, recent, Kaufland România a dat vestea pe care o așteptau milioane de români. Conform reprezentanților lanțului german, se întâmplă în toate magazinele din țară.
După aprobarea ordonanței care punea în aplicare emiterea cardurilor cu voucherele de masă, era publicată și prima listă cu magazine. În lista publicată nu apăreau niciunul din magazinele Kaufland România.
Recent, însă, odată cu vărsarea sumelor pentru următorii 150.000 de beneficiari ai acestor carduri, au fost reactualizate și listele cu magazinele care vor accepta voucherele de hrană. Lanțul de supermarketuri a intrat și el în programul demarat de guvern, „Sprijin pentru România, așa că cei peste 2.5 milioane de benficiari ai acestor vouchere, vor putea face achiziții.
În acest context, cei care au deja aceste carduri, și nu au folosit încă sumele, o vor putea face la magazinele Kaufland din toată țara. Modalitatea de plată va fi direct la casele de marcat ale magazinelor. Aceste carduri permit plata contactless.
Așa cum scriam aici, în listele complete, se regăsesc magazine, precum „La doi pași”, Cora, Carrefour Express, lanțul Profi, etc.
Având în vedere explozia de prețuri, la fel ca și lanțul Auchan, Kaufland România anunța pe 13 iulie, că va îngheța prețurile a peste 1.000 de produse:
„Anul acesta, în perioada 13 iulie – 11 octombrie 2022, Kaufland România îngheață prețurile a peste 1.000 de articole.. (..) Articolele incluse în campania „Vara asta înghețăm prețurile” sunt semnalizate la raft.
Acoperă toate categoriile de alimente și produse nealimentare, precum: carne și preparate din carne, lapte și produse lactate, congelate, conserve, dulciuri și cafea, detergenți, cosmetice etc.
Demersul este o continuare a eforturilor Kaufland de a găsi soluții concrete în beneficiul bugetului clienților săi, alături de Eticheta Galbenă – garanția Kaufland pentru cel mai bun preț din piață.”, se arată în comunicatul retailerului.
În același comunicat, se specifică faptul că vor fi campanii cu discount. Procentul va fi de 10% la peste 1.000 de articole din mai multe categorii de produse.
Criza accentuată și prețurile majorate la produsele de bază, au determinat retailerii să ia astfel de măsuri. Reamintim că și cei de la Auchan anunțau recent o astfel de măsură, în cazul lor fiind vorba de peste 3.000 de produse.