Imagini revoltătoare surprinse pe camerele de luat vederi de la Aeroportul Otopeni. Operatorii aeroportului aruncau cu nepăsare bagajele călătorilor unele peste altele de pe bandă direct pe jos. Cum a fost posibil așa ceva și care sunt declarațiile lui Răzvan Cuc, ministrul Transporturilor?
Răzvan Cuc a adus în prim-plan un filmuleț pentru a clarifica situația care emană o nesimțire cruntă la adresa călătorilor. Cu puțin timp în urmă, operatorii de pe Aeroportul Otopeni au fost surpinși în timp ce aruncau toate bagajele călătorilor de pe bandă direct pe jos, nepăsându-le că ceva sensibil s-au putea afla acolo, arătând zero respect față de oameni.
Acesta a vrut încă de mult timp să demonstreze de ce și cum ajung bagajele pasagerilor într-o anumită stare la debarcare. De asemenea, Cuc a cerut măsuri urgente de la handling Globeground. Majoritatea oamenilor au susținut că de vină ar fi TAROM sau chiar benzile de pe aeroport, însă alta era problema.
Răzvan Cuc a dat publicității imagin cu angajati ai firmei de handling din Aeroportul Otopeni, care manipulează greșit bagajele de cală. Acesta afirmă ca a cerut explicații celor implicați și de asemenea consideră inacceptabilă această abordare.Nota: Aeroportul Otopeni și nici Compania Aeriana care foloseste serviciile acestei societati nu sunt vinovate si nici raspunzatoare pentru această situație
Publicată de AIR24 pe Duminică, 13 octombrie 2019
„Ce e aici e o firmă de handling. Ca orice firmă are contract vine și prestează servicii către aeroporturi. Aici avem firma Globeground, una din cele 5 firme care operează pe aeroportul Otopeni. O firmă unde sunt acționari CNAB și TAROM. Am discutat cu directorul de la aeroport și l-am rugat să vină directorul acestei firme și să îmi spună și mie de ce se întâmplă aceste lucrări. Un bagaj care rămâne în picioare blochează banda, iar apoi 20-30 de minute banda rămâne blocată.
L-am chemat să îmi spună de ce întârzie autocarele care trebuie să preia pasagerii, iar ei își pierd conexiunile, de ce nu semnează actul adițional prin care se impun niște reglementări europene: să avem aer condiționat în autocare, 10 curse care vin și 4 autocare ce preiau pasagerii. Normal că pasagerii pierd zborurile de conexiune. Domnul director a spus că e ocupat și nu poate să vină la întâlniri. Eu l-am rugat pe dl. director de la Aeroport ca bazat pe aceste imagini să ia măsurile ce se impun față de acești oameni care câștigă mulți bani și dau o pată neagră Tarom și aeroportului. Este un privat care nu își face treaba. În loc să investească în locuri de muncă noi, în aer condiționat, preferă să își mențină un profit”
Răzvan Cucu, ministrl Transporturilor (Sursa: mediafax.ro)