O sută de mii de cetățeni ucraineni au trecut granițele României, de când președintele Rusiei Vladimir Putin a ordonat invadarea Ucrainei în dimineața zilei de joi, 24 februarie. Deși multe vedete s-au implicat în campanii de ajutorare pentru refugiați, au existat și personalități publice care au fost criticate pe rețelele sociale.
Zeci de vedete din România s-au oferit să-i ajute pe refugiații ucraineni care au fugit din calea războiului declanșat de Rusia în Ucraina. Multe personalități publice au organizat campanii de donații pentru cei care au cea mai mare nevoie, în aceste zile, de hrană, haine, produse de igienă și adăpost.
Carmen de la Sălciua a fost aspru criticată de către internauții din social media, după ce urmăritorii brunetei au observat că manelista nu a distribuit mesaje referitoare la donațiile pentru refugiați.
Acesta a fost motivul pentru care manelista a fost întrebată, într-o sesiune de Q&A pe Instagram, dacă a contribuit la vreo campanie de ajutorare a ucrainenilor veniți în România.
Fosta soție a lui Culiță Sterp a fost deranjată de faptul că internauții au apostrofat-o. Carmen Sălciua a declarat că nu se va lăuda niciodată cu faptele bune pe care le face, fiind de părere că acestea trebuie să rămână anonime.
„Unele întrebări sunt nepotrivite. Nu o să vedeți niciodată pe pagina mea de Instagram pungi, alimente, donații etc. Și știi de ce? Pentru că astea le cunoaște Dumnezeu, nu oamenii. Dacă pun o poză cu bătrâni, copii, este de drag.
Și de faptul că acei oameni mă iubesc și știu că se bcuură ca eu să fac acest gest. Dar nu voi povesti sau posta alte detalii. Așa că v-aș ruga să nu mai insistați cu întrebări pe seama acestui subiect.”, a scris artista Carmen de la Sălciua pe contul său de Instagram.
Grupul Schwartz, prin intemediul lanțurilor de supermarketuri Lidl România și Kaufland România, ajută refugiații ucraineni cu alimente neperisabile, produse de igienă, textile de uz casnic și alte produse utile.
„Grupul Schwarz urmărește cu îngrijorare evoluția situației actuale din Ucraina. Cu atât mai mult în astfel de vremuri dificile, este important ca Grupul să își asume responsabilitatea pe care o are în calitatea sa de retailer internațional.
În aceste momente, să oferim sprijin într-un mod cât mai rapid și eficient este prioritar. Din acest motiv, Grupul Schwarz, prin intermediul Lidl și Kaufland, colaborează cu o serie de organizații neguvernamentale de la fața locului încă de la începutul crizei și a oferit deja donații în bani și în produse în valoare de 3 milioane de euro. Acest sprijin a fost majorat acum la 10 milioane de euro.
Prin oferirea de alimente neperisabile, textile de uz casnic, articole de igienă și alte produse de strictă necesitate, se aduce cât mai rapid o contribuție semnificativă la aprovizionarea persoanelor refugiate din zonele aflate în apropierea granițelor cu Ucraina.”, transmite Grupul Schwarz în cadrul unui comunicat de presă.