Lidl este unul dintre cele mai preferate lanțuri de hypermarket-uri de români. Ținând cont că produsele sunt bune și nu costă foarte mult, toți locuitorii din această țară preferă să meargă la un magazin ce ține de acest brand pentru a face cumpărăturile. Totuși, există câteva secrete legate de reduceri ce s-au aflat abia acum.
Românii adoră să meargă la Lidl pentru a profita de fel și fel de reduceri inedite și pentru a cumpăra produse ce nu se găsesc pe piață. Chiar dacă lanțul de hypermarket-uri pune la bătaie o grămadă de oferte, se pare că există câteva trucuri de care nimeni nu știa. Secretele au ieșit la iveală abia acum, așa că toată lumea trebuie să profite de tot ce s-a aflat.
În fiecare zi de joi, Lidl pune la bătaie o gamă nouă de articole în fiecare magazin. Pe rafturi se pot găsi tot felul de produse inedite, de la obiecte de mobilier, ustensile de grădinărit, ba chiar și gadgeturi. Un manager a dezvăluit că aceste lucruri pot să fie cumpărate chiar mai devreme, așa că nu este necesar ca toată lumea să aștepte până când sunt disponibile, de fapt.
„Toate ofertele propuse joia, sunt, de obicei, puse pe rafturi miercuri seara. Astfel, dacă persoanele merg la cumpărături la 9 seara, ele pot primi toate produsele chiar înainte de vreme. S-a făcut acest lucru la fiecare magazin Lidl la care am lucrat.”, a spus managerul ce are o experiență vastă în domeniu pentru Birmingham Mail.
În cazul în care un produs se află la mare căutare, dar prețul său este unul piperat, acesta se poate achiziționa printr-o reducere de care nu știa nimeni. Reprezentanții Lidl pun ofertele într-o anumită perioadă din zi, așa că este important ca anumite cumpărături să fie făcute în acest orar.
„Toate stocurile reduse sunt marcate în jurul orei 6, deci acesta este cel mai bun moment pentru o afacere. Nu avem voie să reducem prețurile înainte de 6, așa că momentul acesta este cel mai potrivit.”, a mai zis managerul.
Produsele de patiserie sunt la mare căutare în magazinele Lidl, așa că ele dispar imediat de pe rafturi. Totuși, produsele dulci pot să fie aduse chiar de personalul angajat printr-o singură rugăminte, mai ales pentru că stocul nu se termină pentru ca toți clienții să se poată îndulci.
„Toate gogoșile și produsele dulci se dezgheață, așa că, dacă doriți una și nu mai există pe rafturi, puteți să întrebați un membru al personalului și vă va da un produs din congelator. Într-o oră sau în momentul în care ajungeți acasă, produsul o să se poată consuma.”, a mai spus acesta.