Penny a încheiat anul 2020 cu 276 de magazine în România, astfel că discounterul a reușit să își atungă obiectivul de a deschide 20 de noi magazine în anul 2020, deși a fost un an dificil din cauza pandemiei de coronavirus.
De asemenea, la început de an 2021, Penny a deschis iar alte două magazine, unul în București, respectiv unul în Reghin. județul Mureș. Așadar, rețeaua Penny a ajuns la un număr total de 278 de magazine în toată țara.
De menționat este că Penny reprezintă conceptul de succes al grupului german REWE și unul dintre cei mai activi retaileri din România. În țara noastră, primul magazin deschis pe piața locală a fost în anul 2005. Toată rețea este deservită de trei centre logistice, care sunt situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda și Bacău. La ora actuală, rețeaua Penny din România este alcătuită din 278 de magazine la nivel național, dar și o echipă formată din 5.000 de angajați.
Salariul unei casiere de la Penny variază între 200o-2500 de lei lunar, în funcție de oraș. În plus, la acești bani se mai acordă și 20 de bonuri de masă lunar.
Penny Market este un lanț de supermarketuri din Romania ce se axează pe achizitionarea de marfa din Romania, așadar ponderea principală a articolelor comercializate este de proveniență autohtonă. Magazinele Penny au o suprafață de circa 750 mp, dar și un sortiment de peste 2000 de articole, precum alimente de bază, băuturi, produse proaspete și congelare, legume, fructe și non food. De asemenea, sortimentul este completat de ofertele promoționale care sunt disponibile în cantități limitate.
De remarcat este că anul trecut, consumatorii au căutat mai mult produse românești, alimente de bază pentru a fi gătite în casă, în contextul restricțiilor din cauza coronavirusului.
„Am văzut că s-a întărit simpatia pentru produse locale și mă refer aici la produse românești. Oamenii au cumpărat mai mult articole românești. Evident, au mai fost niște trenduri legate de pandemie, precum orientarea spre alimente de bază, pentru gătit în casă – tot ce are legătură cu mâncarea preparată în casă. De asemenea, nu s-a mai consumat impuls. Când zic impuls, mă refer, în principal, la gumă de mestecat și la băuturile cu gramaje mici”, a declarat Daniel Gross, CEO Penny, potrivit retail.ro.
Tot CEO-ul Penny a declarat că anul acesta s-a revenit la produse de mult uitate, precum guma de mestecat sau băuturile la gramaj mic.