LIDL România a făcut un anunț foarte important pentru români, oferind gratuitate pentru clienți. Astfel, magazinul promovează produsele ”Cămara Noastră” cu o promoție în cadrul căreia oferă multe premii gratuite, dar și un premiu principal de 3.000 de euro, sumă deloc de neglijat.
De altfel, LIDL România anunță că pentru a avea șansa de a intra în concursul său, românii trebuie să cumpere de minimum suma de 70 de lei produse din magazine, iar măcar unul dintre produse să fie marca Cămara Noastră. LIDL România nu oferă numai premiul cel mare de 3.000 de euro, ci mai are pentru clienți și 50 de seturi de farfurii personalizate împreună cu vouchere a câte 200 de lei fiecare. Pentru a te înscrie e nevoie să răspunzi la un chestionar pe care lanțul de supermarketuri îl are listat pe site chiar în acste momente.
De menționat este că LIDL România are o varietate de produse marca Cămara Noastră, care sunt disponibile pentru clienții interesați. Cu siguranță, acest nou concurs îi va bucura nespus pe clienții acestui lanț de supermarketuri.
LIDL este un lanț de magazine de tip discount care a fost fondat în Germania, operat de concernul Lidl Stiftung & Co. KG cu sediul în orașul Neckarsulm. LIDL are peste 10.000 de magazine la nivel internațional, magazine situate în Germania, Franța, Austria, Belgia, dar și în alte țări din Europa de Vest, Europa Centrală și Europa de Nord. De precizat este că LIDL este un diminutiv de alintare al prenumelui german Ludwig.
Acest magazin a fost fondat în anii ’30 de către familia Schwarz, numele inițial fiind acela de Schwarz Lebensmittel-Sortimentsgrosshandlung. În anii ’70 s-a construit primul magazin tip modern care se mai găsește și în ziua de astăzi.
În 1930, Josef Schwarz a devenit un partener al lui LIDL, creând angroul Südfrüchte Co. & Lidl, ce la început comercializa doar fructe. Acum este un lanț de magazine de tip discount. În anul, 1977 Josef Schwarz și Dieter Schwarz au creat Lidl & Schwarz, forma modernă a lanțului de magazine care există și în prezent și care este răspândit în multe țări. Primul magazin tip discount LIDL s-a deschis în anul 1973, după modelul Aldi. De precizat este că în România, grupul Schwarz este prezent din 2005 prin divizia Kaufland.
LIDL a intrat pe piața locală în anul 2010, când a preluat de la grupul Tengelmann cele aproximativ 100 de magazine de discount Plus. În cursul anului 2011, magazinele Plus au fost redenumite în LIDL, iar în 2021, rețeaua a ajuns la peste 290 de magazine, 5 sedii logistice și peste 9000 de angajați.