În ultima vreme Lidl România, în mai toate magazinele sale, demarează campanii de fidelizare a clienților săi. Cea mai recentă campanie este menită să-i atragă, mai ales pe gospodinele care trec pragul magazinelor companiei.
Lidl România caută să-și consolideze relațiile cu furnizorii români ca parte a strategiei sale de dezvoltare în curs. Compania a mai deschis în ultimii ani 15 noi magazine în țară. Lidl intenționează să își eficientizeze operațiunile de distribuție în estul României. Lucru pe care l-a făcut printr-un nou centru logistic care este în curs de dezvoltare.
Lidl România este în continuă creștere în România, cu 290 de magazine și își optimizează în mod constant lanțul de aprovizionare, organizând depozitele cât mai eficient posibil. Trecând peste partea logistică, în luna martie, Lidl România a declanșat noi campanii de fidelizare a clienților săi. Campania acestei luni, cu preponderență pentru gospodine, oferă o nou gamă de produse în bucătărie.
Printr-un comunicat dat ieri pe Facebook, compania își anunță clienții fideli de campania cu produse din bucătăria traditională est europeană. Toate produsele din această gamă, spune comunicatul, se regăsesc în această perioadă, în toate cele 290 de magazine din Capitală și din toată țara.
În afară de existența acestor produse în rafturilor magazinelor Lidl România din toată țara, clienții fideli pot consulta cataloagele cu produse publicate pe site-ul retailer-ului. Gama de produse din această campanie, oferite de Lidl România, aduce produse specifice țărilor din estul Europei. Astfel că vom putea găsi cârnați, salamuri, mezeluri și chiar dulciuri specifice zonelor est-europene.
Toate produsele existente în această nouă campanie, spune Lidl, sunt la prețuri promoționale, iar la achiziționarea acestora, folosind și aplicația pentru telefon mobil Lidl Plus, se pot câștiga și alte reduceri sau puncte. Ulterior aceste puncte pot fi folosite și pentru achiziționarea altor produse oferite de Lidl România care nu fac parte din campania nouă, lansată ieri în toată țara.
Campania cu produsele est-europene durează de joi, 11 martie, și până pe 18 martie, joia viitoare. După încheierea acesteia va veni o nouă campanie, cu alte produse la premii promoționale.
Ca și în cazul acestei campanii, Lidl va anunța ce produse vor fi scoase la vânzare la prețuri promoționale, prin intermediul paginii sale oficiale de Facebook, dar și prin publicarea de noi cataloage cu produse. Tot ce aveți de făcut este să urmăriți pagina de Facebook, dar și site-ul oficial al retailer-ului Lidl.