Scandalul firmei de cosmetice Plus Bio i-a provocat Adelinei pierderi uriașe de imagine, dar și financiare. Frumoasa brunetă face eforturi uriase pentru a se redresa, iar impact.ro are detaliile.
Adelina Pestrițu se numără printre vedetele cu cel mai mare aport de imagine în social media. În termeni de PR, fosta soție a lui Liviu Vârciu este influencer. Mai exact, milioane de oameni o urmăresc pe brunetă pe conturile de socializare și sunt atenți la ce anume mânăncă aceasta, ce branduri de haine îmbracă, ori ce produse de înfrumusețare folosește. Adelina este activă 20 de ore din 24 pe conturile de socializare însă, nu o face de amorul artei, așa cum am fi tentați să credem, ci pentru sume consistente de bani. Într-unul dintre interviuri acordate recent, frumoasa brunetă a recunoscut că principala sa sursă de venit este social media, dar că această activitate nu este una tocmai ușoară. Nu a vrut să spună câți bani câștigă lunar, însă sursele impact.ro susțin că Adelina Pestrițu “sare” de suma de 15.000 euro pe lună:
“Nu vă imaginați că este ușor. Mă trezesc dimineața devreme și mă culc noaptea târziu. 90% din timp sunt cu telefonul în mână. Da, se poate trăi foarte bine din asta.. Este principala mea sursă de venit. Din social media îți poți cumpăra case, mașini, poți face investiții și îi poți ajuta și pe cei din jurul tău. Trebuie doar să știi să gestionezi această putere”.
Ei bine, de o periodă, Adelina Pestrițu se confruntă cu o problemă căreia nu a reușit să îi găsească, încă, rezolvare. Totul i se trage de la scandalul cu compania de cosmetice Plush Bio, pe care aceasta o reprezenta. Câteva cliente au reclamat poliției faptul că au fost pur si simplu desfigurate după folosirea cremelor cu pricina. Adelina a luat imediat atitudine, retrâgându-și toate postările cu Plus Bio. Mai mult, ea a anunțat că întrerupe contractul cu firma de cosmetice:
“Cred că niciun aspect care se referă la sănătatea oamenilor nu poate fi ignorat”, a declarat aceasta. În ciuda tuturor eforturilor ei de a-și proteja imaginea, aproape 100.000 de persoane s-au dezabonat de la a urmări conturile ei de socializare. Conform site-ului de statistică social socialblade.ro, vedeta a pierdut numai în ultima lună aproximativ 12.000 de urmăritori. Rămâne de văzut ce va face vedeta pentru a se redresa și dacă va continua să fie locul I în topul influencerilor din România.