Aplicația spaniolă de livrări Glovo se află pe piața românească din anul 2018. Aceasta a pătruns în mai multe orașe mari de la noi din țară. Care a fost cifra de afaceri a acestei firme, dar și ce datorii a avut Glovo în precedentul an fiscal în România, vom afla mai jos.
Glovo spune despre sine că este „un marketplace care permite utilizatorilor să comande, să trimită și să primească orice”. În prezent, serviciul de livrare Glovo, este un serviciu care s-a extins deja în 14 orașe din România, printre care:
Glovo și-a extins serviciile în țara nostră, în anul 2018, iar în ultimele 3 orașe românești la finalul anului 2019.
Startup-ul spaniol Glovo a fost deschis de către doi tineri antreprenori, Oscar Pierre și Sacha Michaud, în anul 2015, la Barcelona și s-a impus rapid în toată Europa. Serviciile de livrare prin curieri parteneri Glovo, folosesc:
Glovo este prezent în toate marile capitale din Europa și EMEA, precum :
În sistemul Glovo, pentru preluarea comenzilor prin intermediul aplicației de mobil se apelează la colaboratori cum ar fi:
Capitala țării noastre a fost unul dintre orașele în care afacerea a avut una dintre cele mai rapide creșteri a înrolării livratorilor, conform publicației americane TechCrunch.
Serviciul s-a extins rapid și în alte orașe din România. În general, oamenii utilizează serviciile Glovo pentru a comanda mâncare de la restaurante. Potrivit Glovo, până în acest moment, în România, peste 5 milioane de produse au fost comandate prin intermediul aplicației.
Primul an în România al firmei Glovo, a avut o pierdere de peste 7 milioane lei și datorii de aproape 8 milioane lei. Veniturile Glovo au fost de 1,49 milioane lei și cheltuieli totale de 8,49 milioane lei și a acumulat datorii. În anul 2018, primul an al StartUp-ului Glovo în România, cifrele au arătat astfel:
Glovo, continuă să livreze orice și în această perioadă, însă a luat o serie de măsuri de siguranță pentru clienții, curierii și partenerii săi, ca răspuns la situația actuală din România privind virusul COVID-19.