7 trucuri geniale pentru a slăbi rapid. Numărul 3 e aur pentru silueta ta, de fapt

7 trucuri geniale pentru a slăbi rapid. Numărul 3 e aur pentru silueta ta, de fapt
Slăbește eficient. Respectă cele 7 trucuri și vei reuși. Ai în vedere în special numărul 3, căci el îți va garanta pierderea kilogramelor în plus

Mâncatul compulsiv, mâncarea tip fast-foot în exces, stres, nesomn, lipsta hidratării – toate sunt comportamente generatoare de kilograme în exces și chiar de probleme de sănătate. Când nu te mai regăsești în oglindă, decizi că doar niște trucuri îți mai pot veni în ajutor. E drept, nu sunt magice și nu-ți pot face surprusul de grăsime să dispară pocnind din degete, dar cu siguranță te vor ajuta în procesul de slăbire.

7 trucuri pentru a avea silueta perfectă. Regula 3 te va ajuta să slăbești rapid

Pierderea în kilograme este un proces complex, de durată, îndeosebi dacă vrei să scapi de multe kilograme în plus sau dacă vrei să o faci într-un mod sănătos. Chiar dacă pare dificil, este vorba de disciplină. Regulile au fost, de altfel, cheia multor reușite.

Apă cu lămâie

Efectul benefic nu constă în faptul că această băutură ajută la arderea grăsimilor. Ea este bogată în vitamina C și energizează corpul, curăță ficatul și pune în funcțiune toate organele. Odată ajunsă în organism, ea are rolul de a facilita digestia cărnii și alcalinizează mediul.

Scorțișoara trebuie să-ți devină aliat

Pe lângă faptul că este un condiment aromat cu un gust plăcut, scorțișoara are menirea de a diminua nivelul zahărului din sânge, un nivel constant și normal al glicemiei ajutând la pierderea kilogramelor în plus. Poți pune în cafea un praf de scorțișoară, în bolul cu ovăz, în cereale sau în compoziția pentru clătite.

Mănâncă prima dată proteine, apoi carbohidrați

La o masă formată din proteine (carne) și carbohidrați (legume, orez), un mic truc este să începi să consumi carnea, primele patru sau cinci înghițituri, apoi carbohidrații. Cercetătorii au dovedit că proteina este responsabilă pentru instalarea sațietății, așa încât dacă începi cu proteinele te vei sătura mai repede, implicit vei mânca mai puțin. Cele mai bune surse proteice sunt carnea de pui, de curcan, peștele sau albușul de ou.

Alege pentru dimineață fulgii de ovăz

Fulgii de ovăz reprezintă o sursă de carbohidrați complecși cu absorbție lentă, fără a crește brusc glicemia, deci reprezintă un mic dejun ideal, ce îți va ține de foame ore bune.

Mănâncă grăsimi sănătoase

Principalele surse de grăsimi sănătoase sunt nucile, migdalele, alunele de pădure, caju, nucile pecan, uleiurile presate la rece, măslinele și avocadoul. Consumul zilnic al unui astfel de aliment crește colesterolul bun și îl scade pe cel rău, favorizând topirea grăsimii corporale.

Mănâncă la interval de 4 ore

Acest interval între mese este benefic pentru repausul digestiv necesar, iar obiceiul contribuie și la menținerea unui metabolism activ.

Uită de carbohidrați în a doua parte a zilei

Carbohidrații au rolul de a furniza energie corpului, așa că seara nu-și au locul, altminteri se vor stoca sub formă de țesut adipos favorizând îngrășarea.

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI